zou ik zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door prissie87, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prissie87

prissie87 Nieuw lid

15 jan 2009
    2
    0
    0
    peuterleidester
    haarlem
    ik heb een paar weken geleden een test gedaan en was negatief dus dacht ik nou dan zal ik het wel verkeerd hebben daarna heb ik wel afscheiding gehad(bloed) maar normaal ben ik heel erg ongesteld dus snapte ik er al niks van.
    nu heb ik af en toe last van opgezete buiken ene keer zie je het heel erg en de andere keer zie je helemaal niks en af toe lijkt het net of ik een spekrollen heb. verder heb ik soms geen trek in het eten wat me vriend heeft gemaakt en de andere keer eet ik zoveel dat ik er van sta te kijken. verder voel ik wel dingen in me onderbuik maar weet ik niet hoe ik dat moet omschrijven.
    ook heb ik wel last van me humeur soms ben ik echt chagerijnig.

groetjes

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou er gewoon vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Op het moment dat je denkt dat je misschien zwanger bent, dan voel je opeens van alles. Dat had ik precies zo. Tot het moment dat ik het losliet en het me toen op ging vallen (zonder dat ik zo mee bezig was). Toen was ik zwanger!

Als je getest hebt, kun je daar maar beter vanuit gaan. Anders maak je jezelf helemaal gek door te denken dat het toch kan. Natuurlijk is er altijd een kans dat je net te vroeg hebt getest of dat je menstruatie eigenlijk een innestelling was, maar zolang je uitgaat van niet zwanger, kan het altijd nog meevallen!

p.s. spekrollen dat dacht ik ook, maar die waren bij mij toch echt van de kerst :p

3. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Ik weet niet of je zwanger bent.
    Je hebt wel symptomen maar je lijf kan je ook vreselijk voor de gek houden.
    Heb je tussen door niet meer getest?
    Als je heel erg twijfeld en er erg onrustig van word kun je misschien nog eens een testje doen ?

Froukje

4. 4days

4days Niet meer actief

:):)

Ik zou er inderdaad vanuit gaan als de test negatief was, je niet zwanger bent. Het komt wel eens voor dat vrouwen dan alsnog zwanger zijn ja, maar over het algemeen is zo'n test vrij precies. Ik denk ook dat je lichaam je voor de gek houdt... Ik zou het gewoon even afwachten, als je niet ongesteld wordt nog maar een test voor de zekerheid, en anders naar d dokter!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik sluit me volledig bij gentle aan, toen ik niet zwanger was voelde ik van alles en andersom. en spekrollen zo vroeg kan niet hoor! ;)

ik denk ook dat je niet zwanger bent als je test nega was. balen!

Deel Deze Pagina