is dit mogelijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door main, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    Ik weet het niet hoor maar zou het mogelijk zijn dat je tijdens de sex al voelt van dit is het? We hebben gisteren geklust op de gad voor eisprong en wij hadden beide echt zoiets van hé! Het was zo anders als anders, dit hebben we nog nooit gehad, wij zijn al 9 jaar samen en al 6 jaar bezig dus dan weet je wel hoe het is. Dit was zo raar, echt heel anders. Vanacht ook beetje rommel en vandaag buikpijn links in de buik (vast ei)

Heeft iemand hier wel eens van gehoord of ervaring hiermee?

Liefs Main

2. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Ik heb er niet in mijn omgeving van gehoord, maar ik struin ook heel internet af als ik denk zwanger te zijn haha. En ja, dan lees je wel eens dat je soms gewoon voelt dat je zwanger bent, of dat het gewoon raak is! Zou niet weten hoe dat dan kan als je seks hebt, want dan kan het niet direct raak zijn.. maar toch! Ik heb ook het gevoel zwanger te zijn.. eerlijk gezegd heb ik dat al 2 maanden.. maar de testen blijven negatief! Ben wel ongesteld geworden, maar echt veel korter dan anders. Maar aan de andere kant denk ik ook weer van niet (ik wil het graag). Voor jou hoop ik dat het wel zo is! Het zou maar zo kunnen denk ik dat je zoiets aanvoelt!

3. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    ja heb ik ook, voor iedere scheet alles op internet afzoeken,hahaha. Ben ik dus niet de enigste! Ja nou was ook heel gek want bevruchting kun je niet voelen maar tijdens de sex had ik echt zo'n ander gevoel alsof het moment daar was zal ik maar zeggen. Heel vreemd was dat,hahha,maar ja inbeelding heb ik denk ik ook wel eens last van. Maar goed bedankt voor je reactie en kop op, ook onze illusies wordne werkelijkheid, en dan zul je zien dat we het niet kunnen geloven,hahaha.
    Hey succes hoor, je weet maar nooit misschien is het toch raak bij jou!

4. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Ja dat klopt, ooit komt er een dag! Ik heb besloten zo een test te halen dus ik weet straks meer ;). Het zal wel weer niet denk ik dan.. maar goed!
    Ik wilde zeggen dat ik de nacht van mijn mogelijke innesteling droomde dat ik zwanger was. Ik droomde dat ik zwanger was doordat ik die nacht steken in mijn buik kreeg. Die steken waren in mijn droom de weeen en in het echt zou het zo maar kunnen dat er volgens 'schema' een innesteling was! Haha. Ja soms kan het gek gaan he ;)

5. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    En kort daarna kreeg ik trouwens die streep op mijn buik =)

6. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    ja zie je ik ben niet de enigste met die rare ideen of dromen,hahaha. Ja het zou zomaar kunnen ga maar eens testen ik ben erg benieuwd!
    Nou ik werd die nacht dat we geklust hebben wakker met een raar gevoel in mijn buik, en vanmiddag onwijs pijn aan de zijkant van mijn borsten, ik moest toen lachen en kreeg een heel warm gevoel in mijn lichaam, maar ja ik weet t ook niet ik maak mezelf gewoon veel te gek. Wij beginnen binnenkort met ivf zou mooi zijn als het niet meer hoeft! :)
    Ben je ook al lang bezig? Wij al 6 jaar, lang hé?

7. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik had niet direct bij het vrijen dat ik dacht/wist dit is hem...
    Maar ik wist vorige week voor mijn nod eigenlijk al dat dit hem was ... dus de test op vrijdag (een heeeeele vage 2de streep) en zondag (een vage 2de streep) was voor mij gewoon een bevestiging.
    Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak is!
    Succes!

Liefs Annemiek

8. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    aaha, ook nog een streep nu ben ik helemaal benieuwd!

9. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    Ja ik had echt tijdens het klussen zo'n raar warm gevoel zo van dit is het moment, ik kan het bijna niet uitleggen! Maar dat gevoel heb ik nog steeds, wanneer zou de innesteling ongeveer kunnen zijn? Ik heb totaal geen idee, iedereen zegt wat anders.
    Wel super dat je zwanger bent, en jou eigen gevoel zie dus ook dat het zo was ;)
    Ik wacht maar even af!

10. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Annemiek, gefeliciteerd! Leuk!
    Ik ga NU een test halen! Ja voeg de daad bij het woord =) Als ik dat goed zeg..
    Mijn vriend en ik zijn niet bezig met zwanger worden.. maar desalniettemin hoop ik wel zwanger te zijn! Maar 6 jaar, jeetje. En elke maand opnieuw de teleurstelling dat je niet zwanger bent. Dat lijkt me een zware pil voor je! Nou hoop ik echt voor je dat je niet aan de ivf hoeft! Wat zou het mooi zijn als je dan nu toch zwanger blijkt te zijn! Ik duim voor je! Ga me nu even omkleden (ben ziek nml maar wel aan de betere hand) en een test halen! laat het weten hoor!

11. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    nou ik ben benieuwd, oh en beterschap natuurlijk! Ja 6 jaar is lang zit al lang in de mm, maar was niets aan de hand al die tijd, nu hormonen iets te laag, omdat ik bijna 33 wordt beginnen ze direct met ivf ,omdat we al iui hebben gehad! Ach komt goed hoor ik voel me goed en in prioncipe ben ik best positief ingesteld en denk dan maar dat het geoon nog niet zo mocht zijn! Ohhhhh dadelijk wel even laten weten hoor! Ik weet niet of ik er straks nog ben maar dan kijk ik morgen weer!
    succes!

12. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Nou daar ben ik weer, hoor. Heb 2 testen gedaan, 1 van matcare en 1 van clearblue en ze zijn allebei negatief. Dus... geen zwangerschap hier hoor! Nou ben ik dan wel heel benieuwd wat die streep onder mijn navel inhoudt en waarom mijn buik zo dik wordt. Heb wel last van de stoelgang, maar toch niet zo erg dat mijn buik daar zo veel dikker van wordt. Ik heb namelijk pijn in mijn buik als ik zit met mijn broeken dicht!
    Nou goed.. ik ga maar eens een afspraak maken bij de huisarts voor een onderzoek want ik heb toch echt ook last van mijn buik. Zwangerschap is het iig niet! Da's wel duidelijk.
    Main, wat is mm? Je vroeg trouwens wanneer een innesteling kan zijn, ik dacht een paar dagen nadat je gevreeen hebt. Maar heel veel verstand heb ik er ook niet van! Jij zit op dag 15 dacht ik te zien. Dan kan je over 2 weken pas testen.. poeh.. lange maand! Maar ik ben benieuwd!

13. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    Ah dat is vervelend, ik ken de teleurstelling! Ik heb ook vaker symtomen gehad en dan was het ook niet. Er heerst ook buikgriep hoor, ik heb ook al 3 weken in de buik. Maar evengoed komt het vaak voor dat er vals negatieve testen zijn, heb ik ook gehad met matcare maar dan positief! Zelfs dat de huisarts twijfelde ne mij voor een echo doorstuurde voor een echo. Nou was niets te zien maar toen even bloedgeprikt en daar kwam uit dat ik veel te lage hormonen had. en toen is alles weer in gang gezet en nu wachtlijst voor ivf. Ik had zelfs de laatste 4 keer maar 1 dag menstruatie, dus ik zou effe laten testen op hormonen! Met mm bedoel ik malle molen. Hebben ze bij jou niet getest dan op hormonen? Je bent wel niet echt bezig maar zou toch eens wat dingetjes laten nakijken. Wij begonnen toen ik 26 was en zie je maar zijn alweer veel jaartjes voorbij. Zou er even over nadenken. Of jou partner moet niet willen maar geef maar aan dat het steeds jonger en vaker voorkomt! Je kunt niet zeggen van nu wil ik wel, mannen denken daar vaak anders over dat weet ik.
    Nee mijn banner klopt niet ik zit nu op dag 17! laat je even horen wat de huisarts zei? Liefs Main ;)

14. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Ben vanmorgen bij de ha geweest en deze heeft niets onderzocht, maar ging af op mijn klachten en dacht dat ik last had van een spastische darm =(
    Dus daar heb ik nu medicijnen voor gekregen, voor een maand. Dan moet ik weer terug komen.
    Het is idd wel zo dat mijn menstruatie steeds minder wordt. De laatste keer was ik 3 dagen ongesteld, waarvan ik maar 1 dag maandverband hoefde te gebruiken. Maar die dag was ik ook wel echt goed ongesteld, met krampen en al. De andere 2 dagen was een inlegkruisje meer dan genoeg. Toen ik aan de pil was was ik zeker 5 tot 6 dagen ongesteld. Apart, he. En ja, wat ik me nu dus nog steeds afvraag is hoe die streep daar zo onder mijn navel komt. Is die plotseling gekomen, of is hij me nog nooit opgevallen? Het laatste kan ik me niet voorstellen, want ik denk wel vaker dat ik zwanger ben =) dus heb mijn buik wel vaker bestudeerd!
    Hoe kwam het dat jouw huisarts ook dacht dat je zwanger was? Of ben je doorgestuurd omdat ze dachten dat je te lage hormonen had? Mijn huisarts gaat echt niet mijn hormonen testen, dat weet ik nu al. a) het is een man en b) volgens mij denkt hij dat ik spoken zie. Maar goed, haha, in dit geval zag ik dat misschien ook.
    Mijn vriend wil eerst trouwen, vandaar dat hij nog geen kinderen wil. En hij is Turks, dus heeft goedkeuring nodig van zijn ouders. En omdat ik nederlands ben heeft dat nogal wat voeten in de aarde... snappie? Dus hij wil echt niet dat ik zwanger ben... nu niet tenminste..
    En ik wel! Lekker egoistisch he. Maar dat is vrouw eigen geloof ik. Ik zou ook nooit achter zijn rug om bijvoorbeeld de pil niet slikken (doe ik toch al niet sinds een maand of 6), zoals sommige vrouwen zouden doen.
    Hoe lang heb jij IUI gedaan, wat houdt dat eigenlijk in? Wanneer ga je beginnen met IVF? Even losgezien van de kans dat je nu misschien zwanger bent =) !

15. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    Hey ,goed dat je nu direct naar de huisarts bent geweest, maar wel vervelend dat hij verder geen bloedprikt! Hahahha ik heb ook een spastische darm zoals ze dat noemen en daar heb ik ook vaak last van ,dus dat is vaak verwarrend met allemaal die vage klachten! Oh ja ik begrijp het helemaal dat jou vriend dat nu nog niet wil, bij turkse families hebben ze van die traditionele dingen, en ik weet dat ze graag goedkeuring van hun ouders hebben, ik moet wel zeggen dat turkse mannen en vrouwen respect hebben voor hun ouders! Wel lastig als jij wil en je moet wachten tot je getrouwd ben, duurt dat nog lang dan?

Hoe ging het bij mij? Nou ik heb 3 jaar terug de hele malle molen al gehad met onderzoeken ed, er was niets te vinden en alles was goed. Ze besloten toen iui te doen, iui dan doen ze de cyclus net als bij ivf met hormonen, dan laten ze eitjes springen en bewerken ze het zaad. Dan brangen ze de beste in via een slangetje. voel je niet van hoor! Maar dat werkte niet en na een aantal keer gestopt. Ik had eff gehad. Inmiddels twee jaar verder. Toen had ik het gevoel dat ik een test moest doen en ja zwanger! Maar naar de HA toe en die weer getest en ja zwanger, toen moest ik direct een echo laten maken omdat ik al drie keer 1 dag menstruatie had gehad, dus als ik zwanger was dan was ik al veel verder misschien. Maar de rest weet je kwam niets uit. Toen besloot de gyn om bloed te onderzoeken en daar kwam het uit van de hormonen. Vandaaruit doorgestuurd voor ivf omdat de hormonen veel te laag waren en het zo niet zou lukken. Nou inmiddels staan we dus op de (korte) wachtlijdt, du waarschijnlijk weten we over 5 weken wanneer we kunnen beginnen. Zo heel verhaal,hahaha. Jij bent 28 begrijp ik? dan begint het ook echt te kriebelen hé?

16. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    Hey we lopen bijna gelijk op met de cyclus dus zou leuk zijn als we een keer samen aantellen :D

17. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Helaas is het bij mij afgelopen nacht misgegaan en heb ik een miskraam gehad.
    Ik ben dinsdag avond begonnen met een beetje bloedverlies wat ik weet aan innestelingsbloeding. MAar dat werd steeds erger en bij het opstaan gister wist ik al dat het fout zat. Vervolgens heb ik gisterochtend een test gedaan en die gaf inderdaad nog maar 1 streepje aan. En ik moet zeggen dat de meeste kwaaltjes ook weg waren. Dus eigenlijk wist ik gister ochtend al dat het fout zou gaan. Vanacht om 1 uur heb ik het vruchtje ook echt verloren.
    Ben nu dus erg verdrietig en ben gelukkig vrij vandaag .... ga vanmiddag maar lekker een stuk wandelen ofzo.
    Succes allemaal
    Liefs Annemiek

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Annemiek, wat shit! :(
    Neem wel de tijd om echt verdrietig te zijn he, het is niet niks om dit mee te maken.
    Sterkte!

19. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik neem daar zeker ook de tijd voor Jusi, want ik merk inderdaad dat het een flinke inpact heeft. Volgens de huisarts kan het ook wel even duren voor je er overheen bent. En die tijd neem ik ook gewoon. En ik moet ook zeggen lekker huilen lucht ook heerlijk op...

Liefs Annemiek

20. main

main Actief lid

16 sep 2008
    116
    0
    0
    noord-limburg
    Ah Annemiek, vind het niet leuk om te horen, gaat het een beetje? Stomme vraag natuurlijk, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen hoor, vind het heel erg voor jullie. een dikke knuffel en veel sterkte, doe rustig aan. En vraag of je mannetje je eens lekker knuffelt!

Liefs MAIN

Deel Deze Pagina