Hoi Allen, Aangezien ik een onregelmatige cyclus heb (38-72-tot nu toe 28) heb ik geen flauw idee wanneer ik ook maar uberhaupt zou kunnen testen of wanneer ik eventueel ongesteld zou moeten worden.....Heb mijn banner maar op 38 gezet, vind 72 wel erg lang, en ga er ook niet vanuit dat ik nog een keer zo lang moet wachten.....Nu is het geval dat ik wat "klachtjes" krijg, namelijk: * Pijnlijke, grotere borsten (je ziet ook duidelijk de aderen en pukkeltjes erop) * Veel plassen * Puistjes in gezicht (dit heb ik echt nog nooit zo gehad, ben gewend 1x per half jaar, 1 puist ofzo) * weeig gevoel in buik (niet constant) Tja, aan jullie dus de vraag: wat ouden jullie doen? Testen, afwachten.....
Tja das altijd lastig. Weet je wel of je eisprong hebt gehad? dmv tempen of ovutesten? Want dan kan je uitrekenen wanneer te testen. Klachten klinken wel verdacht... 28 dagen is dan echt de kortste cyclus en dan kan je nog negatief testen. Zou het over 2 dagen doen. Tenzij je echt niet kan wachtn, maar als hij dan negatief is zegt dat dus ook nog niks.
heb geen ovu-testen gebruikt en ook niet getemperatuurd, dus of ik uberhaupt een eisprong heb gehad en zo ja, wanneer, weet ik dus niet.....Wil het eerste half jaar vooral spontaan alles doen......Na een half jaar ga ik maar eens beginnen met ovu-testen enzo....Hoop natuurlijk dat ik daarvoor al geluk heb, je weet het maar nooit...... Mmmm, lastig.....Denk dat ik zowieso 38 dagen aanhoudt voordat ik ook maar ga testen........
Iemand anders nog tips of een mening? Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, wanneer zou ik uberhaupt kunnen testen of mijn ongie verwachten......Heb geen idee, dus tips zijn altijd welkom (een hart onder de riem ook!)