zou ik zwanger kunnen zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 30 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    sorry mijn tekst staat er een beetje te veel keren haha zal wel te veel hebben geklikt ofzo.
    jah idd het is wel spannend en ik hoop ook dat het nu zo mag zijn. we zijn nu 6 maanden bezig is nog niet lang maar wel al de helft van een jaar;) waar ze zeggen dat je je pas zorgen hoeft te maken en voor je het weet is dat halve jaar zo voorbij

2. Niet meer actief

hai hai

hahahha ja zag ik dat het heel vaak er stond kan gebeuren toch
    ja is ook spannend en vooral omdat je ermee bezig bent
    en vooral omdat je het zo graag wil ,maar heb deze dingen die ik nu voel niet eerder gehad dus alles wat we nu kunnen doen is afwachten al hoe frustrerend het ook is hahahaha en ongeduldig ook het liefst zou ik nu een test doen maar zal dan wel negatief aangeven omdat het denk ik nog te vroeg is al is het bij sommige vrouwen snel af te lezen val ik weer buiten natuurlijk hahahah met mn te lage hcg waarden denk ik

liefs kaley

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    je kan ook beter testen als je al een paar dagen overtijd bent. meestal de eerste dag kan hij nog negatief aangeven en na een paar dagen over tijd weet je het zeker. bespaart je ook veel geld:D de testen zijn ook niet echt goedkoop

4. Niet meer actief

hallo ben ik weer
    ben dus 01 sept toch ongi geworden niet als anders maar reken het wel zo ik zit inmiddels in een nieuwe ronde vruchtbare dagen en eisprong inmiddels alweer gehad nu kan ik maandag testen zal mij benieuwen ....heb wel klachten pijnelijke borsten en vanmorgen en gisteren bij het opstaan gelijk naar het toilet soort diaree kramp en nu weer over heb het alleen alsik opsta daarna is het weer weg mn temp was 37'2 en had afscheiding en witte vlokjes in mn urine een lichaam is een raar iets hoor hahahah nou afwachten weer dus

groetjes kaley

5. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ha Kaley,
    Ik heb weleens gelezen op deze site dat vrouwen ook zoiets als jij hebben gehad, maar toch zwanger waren, dus wie weet?
    Ik zelf ben inmiddels 4 dagen overtijd, heb een enorm opgeblazen buik (wat 's ochtends nog wel meevalt, maar 's avonds heel erg is) en meer witte en dikkige afscheiding dan normaal.
    Ik ga nog niet testen, want twee periodes geleden had ik hetzelfde en werd ik uiteindelijk na 10 dagen overtijd, alsnog ongesteld.
    Maar ik denk dat ik na het lezen van jouw verhaal zodadelijk ook maar eens even mijn temperatuur op ga meten. Al heb ik dit nog nooit gedaan en weet ik dus ook niet wat voor lichaamstemperatuur bij mij normaal is. Maar weet jij wat standaard is? 38,6?

6. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ehm, 36,8 bedoel ik natuurlijk...

7. Niet meer actief

hai miekkie

ja ik temp iedere ochtend en dan zie je na je eisprong een stijging en voordat je weer je periode moet hebben daalt ie weer zeggen ze maar bij mij is dat niet altijd het geval ...ik heb vanaf gisteren voordat ik opsta kramp soort diaree kramp en ga dan naar het toilet en druk wel maar is niet diaree gewoon normale ontlasting en dan na 3 min is het weer over en vanmorgen had ik dat dus weer .....en nu is het weer over heb het alleen als ik opsta .....wat het inhoud joost mag het weten

gr kaley

Deel Deze Pagina