Hallo dames Wie herkent t gevoel dat als ze loopt en haar onderbuik voelt, trekken, gewoon gevoelig? Ben nu bijna 9wkn zwanger, mag ma naar de vk toe. Eindelijk, wat kan wachten toch lang duren. Liefs
Hallo Hippemams, Ik heb ook regelmatig last van mijn onderbuik. Maar dit is niet alleen wanneer ik loop. Ook wanneer ik zit of lig heb ik dit gevoel. Ik heb gehoord dat dit te maken heeft met de groei van je placenta. Maar het blijft een raar gevoel. Ik heb nu ook last van krampen. Het is allemaal erg wennen maar ik ben super blij en inderdaad wat gaat de tijd toch langzaam. ik heb pas over anderhalve week mijn eerste afspraak bij de verloskundige. geniet van je zwangerschap!!!
Ik ben nu 8 weken en 1 dag zwanger en heb het ook hoor. Soms best vervelend, maar ik zie het maar als een goed teken, Niets om zorgen om te maken! xxx Denise
Ik heb daar nu (in vijfde week) al een beetje last van en het schijnt heel normaal te zijn (veel forums gaan daarover). Maakte me er ook best een beetje zorgen om, dacht dat ik toch ongesteld zou worden, maar is niet gebeurd en nu dan toch echt zwanger!
wat leuk allemaal meiden van harte gefeliciteerd nog!! Maar bandenpijn dat is toch een soort van pijn in je onderbuik en liezen? Had het opgezocht op internet want was wel benieuwd maar werd daar niet echt veel wijzer van en vanaf hoeveel weken kregen jullie er last van? Sorry voor mijn vraagjes maar ben me verder aan het indiepen van zwanger worden en zijn thanks alvast meiden!!
het is idd de groei van de baarmoeder en het word nog veel erger. Ik wist niet dat het zo pijn kon doen die banden enz. Soms doet het bij iedere stap zeer. Maar wel een goed teken dt je beebje lekker aan het groeien is. Bij mij helpt een warme kruik of bad heel goed.
Ik heb er ook last van, als ik zit, loop, lig maar niet constant gelukkig. Vanmorgen in de auto op weg naar werk was het ff erger als anders, maar gelukkig was het toen ik op werk was weer over.
yep is bandenpijn, had ik ook en als ik me s`nachts in bed draaide kon ik somds extreme pijn krijgen aan mijn banden... is normaal want je baarmoeder groeit nu..