Hallo meisjeV. Vervelend he al die kwaaltjes anders wacht je tot het weekend en dan ga je testen, vind wel dat je het lang vol houd je ben 8 dagen overtijd hhihih knap hoor. succes laat het ons ff weten of je zwanger bent.
ik vindt het totaal niet stom dat je zolang mogelijk wil wachten ik vindt het juist HEEL knap!!!!! Ik zou dat echt niet kunnen, ik had er waarschijnlijk al lang 1 gedaan Ben heel nieuwsgierig wat de uitslag is want het klinkt allemaal wel heel positief succes met wachten en met testen! Ik duim voor een posi test !
Hallo meiden Hier nog 1 met t zelfde..!! Ben 23 oktober voor t laatst ongi geweest.. Nu pijnlijke boobs last van mn onderbuik... soms misselijk veel last van zuur en mn broeken zitten strak Spannend dus maar wil niet op de feiten voor uit lopen en dus straks teleurgesteld zijn. Groetjes..!!
@ Jeem ken dat, heb ook heel lang gew8. Je wil gewoon geen negatieve test. Gewoon ff volhouden ! En voor je t weet, schreeuw je t van de daken !! Ik was nu al ong 8 dagen over tijd, 9 zelfs. Wilde w88 tot zondag met testen, kon het alleen niet laten. Alle symptonen werden steeds duidelijk. En gelukkig... het was ook zo. Maar ook daar zijn een paar maandjes overheen gegaan. Duim voor je!!
Gefeliciteerd meis!!!!! Wat leuk voor je!! Spannende en leuke tijden komen erg aan! Echt leuk joh nou heel veel succes! hou ons op de hoogte oke!!
Ladies? Het is al weer tijd geleden dat ik online ben geweest zo te zien is er al een tijdje niemand meer aanwezig hier. Ik had mijn nod 14 nov maar ik kreeg helaas toch ongewenst bezoek :x, dus gaan we voor ronde 2 Nod dag 18 nov. Ik mag aannemen dat de dames die rond 14/17 nov ongi moesten worden op dit moment zwanger zijn (zo ja gegeliciteerd) of voor de volgende ronde gaan? Hoor nix meer van jullie??? Hoop wat van jullie te horen liefs.
Hey hey Lovely! Suc6 de volgende ronde! Ik zit zelf nu in maand 6, ronde 4... hopen dat het deze ronde raak mag zijn Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen dan zal mijn NOD rond 20 december zijn! Hopelijk krijgen we het mooiste kadootje voor de kerst wat we ons kunnen voorstellen!!!
Hallo Mieke84 Dat zou inderdaad het mooiste kado zijn voor de feestdagen! Mijn NOD is 18/19 dec. dus ja even afwachten. Hoop dat we optijd waren voor de eisprong. Ik heb een cyclus van 32 dagen maar mijn eisprong is rond de 14de dag? zou dit kunnen. volgens de ovulatierekemachine zou mijn eisprong tussen 1 dec en 5 dec zijn. Heb ovulatietesten gedaan en toen was maar eisprong op de 27 - 28 nov! dus ja maar goed dat ik die ovulatietesten in huis had zeg! Gelukkig hebben we een dag of 2 daar voorr geklust en op de dagen dat er werd aangegeven dat ik moest ovuleren . Zo zie je maar dat zn ovulatierekenmachine op internet niet altijd hoeft te klopen ( maar dat zeggen ze ook ) Nou mieke spannende tijden breken aan hihi Laat even weten hoe het gaan! liefs