Hallo meiden, Moet even klagen hoor... Als het goed is heb ik over 6 dagen mijn eisprong en gaan weer lekker klussen, maar gisteravond is mijn man ziek thuis gekomen van zijn werk, dus het ziet er waarschijnlijk niet in dat we gaan klussen, omdat hij zo hondsberoerd is, keep my fingers crossed dat het om ééndagsgriepjes gaat, maar dat zal wel niet... Kijk dit zijn dingen dat kan gebeuren en als ik mijn eigen hondsberoerd zou voelen dan zou ik ook niet gaan klussen. Deze maand is de 5e ronde die we zijn in gegaan, maar vorige maand konden we niet klussen, omdat mijn man verschrikkelijk last had van zijn aambeien, en die maand daarvoor is mijn man in de "vruchtbare'' periode weggeweest voor zijn werk. Dit is dan de 3e keer op rij dat ik de kans op een zwangerschap misloop. Daar baal ik wel verschrikkelijk van... zeker omdat we 2 jaar geleden in de 1e ronde zwanger zijn geraakt. Zo dat lucht wel weer een beetje op, zijn er nog meer meiden die dit meemaken?
Rijkie, dat is wel frustrerend ja! Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Verwen je mannetje maar extra, dan knapt hij misschien snel op.
Tja, dan ben ik heel nuchter; Een kindje komt wanneer het komt, het zal vast een reden hebben waarom het steeds misliep? Maar, ik snap dat je baalt! Ik werd in de ontpilronde zwanger van onze zoon en nu zijn we al 6 mnd onderweg..