Hoe vaak blijven testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Naar aanleiding van m'n topic overtijd maar geen symptomen start ik een nieuwe.

Ik ben nu 15 dagen overtijd en wachte op de testen die ik online besteld heb. Omdat ik ze vandaag niet in de bus kreeg en ik niet meer kon wachten heb ik getest en het resultaat was negatief. Ik heb een week geleden op 7 dagen overtijd ook getest en ik was toen ook negatief. Twee negatieve testen en 15 dagen overtijd. Mijn hoop is eigenlijk helemaal verdwenen. :cry:

Kan ik nu nog langer wachten? Zou het nog steeds kunnen? Dat zou toch te vreemd zijn? Niet? ... Ik wou deze week naar de huisarts gaan maar vermits ik toch nog even wil afwachten zou ik volgende week donderdag gaan. Vanaf dan heb ik even vakantie.

Ik ben bang voor wat het dan wel is. Ik heb steekjes en menstruatiepijntjes maar geen menstruatie te zien.

Laat de :evil: dan toch maar komen. :cry: :cry:

2. esther80

esther80 Nieuw lid

31 aug 2006
    2
    0
    0
    limburg
    ik ben inmiddels 4 weken overtijd, maar steeds negatieve test! vandaag nog getest, weer negatief.
    toen ik de test uit elkaar heb gesloopt om te ontdekken of er echt geen streepje te zien was, zag ik wel een stuk verder naar links dan waar het hoort (het controle streepje staat rechts, links moet streep verschijnen) nog een blauw streepje (kruidvattest); zeg maar niet op het plastic stukje strip waar het controle streepje staat, maar op het papier-achtige stukje van de strip. heeft iemand dit wel eens gehoord?

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

voor jullie beiden:

Ik zou allang naar de HA zijn gegaan. zeker als je normaal een regelmatigere cyclus hebt.
    ze prikken dan bloed en binnen een dag weet je het.

knap dat jullie het zo lang uithouden.

gewone testen betaal je zelf en de bloedtest betaald je verzekering!

sterkte met wachten en ik hoop op een goede uitslag.

4. Niet meer actief

Ik ben niet dokter gezind. Ik moest vroeger veel bij de arts zijn en heb een medische geschiedenis achter de rug die niets met het zwanger worden te maken heeft. Maar daarom loop ik niet zo snel naar de huisarts. Mooi gaat dat worden als ik zwanger ben :oops:

In ieder geval ik bijt nog even om m'n tanden.

Ik duim voor je Esther!

5. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hoi
    ik ben zondag 7 weken over tijd dan heb ik al een cyclus van 11 weken
    ik ga nog een test doen eerdaags en anders ga ik naar de dokter als ie weer negatief is
    ik ben in juni gestopt met de pil en tot nu toe maar 2 keer ongesteld geweest
    volgens mij ligt heel het zaakje bij mij overhoop dus misschien duurt het nog wel even voordat ik ongesteld wordt of het heeft een reden maar dat gaan ze met een echo bekijken zei de dokter een paar weken geleden we hadden besloten om nog even te wachten en dan ik januari terug kom als ik dan nog niet ongesteld ben geworden
    ik word ook ziek van het wachten je weet niet waar je aan toe bent dat is het ergste
    dus ik begrijp je heel goed
    dat onzekere van wel of niet

liefs jose

6. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Alles is mogelijk!
    een vriendin van mij wist pas op 4 maanden dat ze zwanger was.
    Ze dacht wel dat ze zwanger was(uitblijven menstruatie ,...) maar de testen waren negatief.
    Zelfs de bloedtesten waren negatief!
    Uiteindelijk hebben ze 'toch maar' een echo gedaan en ja hoor... :D

Dus er is mss toch wel een klein kansje ;)

7. ik heb het ook al eens gehad dat ik 14 dagen overtijd was. had wel vele kwaaltjes enzo dacht ik...
    bleek later echt niet zwanger te wezen...

ga ff bij je huisarts langs, als zij testen doen ze het op dezelfde manier als de huis tuin en keuken testjes maar goed als je een verwijsbriefje voor bloedprikken krijg weet je waar je aan toe bent

8. annelie

annelie Lid

10 dec 2006
    70
    0
    0
    little witch, ik was heel benieuwd naar je uitslag vandaag. Ik zit nl in hetzelfde schuitje. ik ben nu ook 2 weken overtijd. heb zondag getest maar was negatief.ben bang voor teleurstelling als ik weer test. denk dat ik het zaterdag toch maar eens ga proberen.
    Ik heb ook het idee van alles te voelen, maar ja in hoeverre kun je jezelf voor de gek houden. wel heb ik meer witte afscheiding als normaal. heeft dit iets te betekenen?
    Hoe groot is de kans dat je inderdaad zwanger bent en toch negatief blijft testen? Ik wil me ook niet voor de gek houden.

gr. annelie

9. Niet meer actief

Annelie, wil mezelf ook niet voor de gek houden en blijf tot hier toe heel nuchter vind ik. Maar ik ben wel heel emotioneel. Toen ik vandaag voor de tweede keer negatief testen heb ik wel een traantje gelaten maar ja nog steeds geen :evil: ... ik ga waarschijnlijk nog 1x testen en dan ga ik toch naar de huisarts al denk ik dat die me zal aanraden te wachten tot de volgende cyclus in het geval ik mss een cyclus heb overgeslagen... Heb de test daarstraks ook onderzocht door hem in allerlei soorten licht te houden maar het bleef spierwit, niks te zien... Dat kan nu toch niet na vijftien dagen overtijd moest ik zwanger zijn?

10. annelie

annelie Lid

10 dec 2006
    70
    0
    0
    Ik heb nog een test gedaan en ook deze was negatief. Ik wacht maar af tot de kerst geweest is. Als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik naar de huisarts.

11. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    nou hier nog eentje hoor!
    ben vandaag 5 dagen overtijd en heb gister en test gedaan van kruidvat en die was negatief,
    normaal ben ik precies om de 28 ongi dus vind dit heel erg raar.
    wat vinden jullie zal ik er maandag nog een testje tegen aan gooien of deze maar geloven.
    ik weet ook niet of het te maken heeft met het feit dat ik erg zwaar ben dat je de hormonen niet snel aanmaakt ofzo want ik voel me ook anders dan anders.(heb zelfs last van mijn tepels terwijl ik dit asnders nooit heb.
    en anders ga ik dinsdag maar naar de ha toe
    kuzz

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo,

Jammer dat je je HA-ellende in de weg laat staan voor zekerheid. Ik zou ook die bloedtest laten doen. En als je wel zwanger bent en er gebeurt iets met jouw gezondheid, zul je ook je arts moeten bezoeken. Hij/zij moet i.i.g op de hoogte zijn van je zwangerschap.

Overtijd kan ook worden veroorzaakt door stress. Of misschien heb je toevallig dit keer een laat eitje. Wat is het normale verloop van de cyclus.

Mijn ervaring: hoe langer je wacht, hoe meer stress en ieder krampje of huilbuitje lijkt een symptoom. Ga voor zekerheid!

Succes, ik denk aan je.

13. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik ken het verhaal ook...
    Kennisje van mij was verteld dat ze niet op normale manier zwanger konden worden maar wel via ivf...
    op gegeven moment werd ze niet meer ongi... test gedaan negatief.... twee weken later nog es weer negatief. Uitdelijk naar de arts menstruatie opwekkers gekregen...na maand nog niet ongi....weer trug naar de ha...doorgestuurd naar de gyn...echo laten maken was ze al 3 maand zwanger....

Deel Deze Pagina