Hallo Betties. Al dat wachten duurt zoooo lang he... De eerste ronde was ik na 4 mnd zwanger, maar dat was met 10 weken een MA. Erg vervelende tijd gehad... En nu na 9 mnd weer zwanger! Valt op zich nog mee natuurlijk, vergeleken met sommige verhalen die je hier leest. Maar ik bgon mn geduld toch ook al wel een beetje te verliezen hoor! En hoe lang zijn jullie al bezig? Groetjes Pasjuh.
December 2007 gestopt met de pil, 13 jan 2008 positieve test en een zoon in september 2008. Januari 2010 besloten voor nummer 2 te gaan, heel snel weer zwanger maar in april 2010 vroege miskraam met 6 weken. Sinds die tijd dus al bezig voor een tweede. In januari 2011 bij de gyn geweest, had het idee dat er wat mis was met mij. Maar eerste check was allemaal prima. Nu dus nog altijd vrolijk aan het proberen.... Hopenlijk nu dan eindelijk raak. En dan hopenlijk ook nog eens een plakbeeb. Nog een miskraam zou wel een vreselijk drama zijn, moet er niet aan denken. Fingers crossed dus!
hallo iedereen, dit is mn tweede ronde en zit nu ook in spanning te wachten! Mijn vorige cyclus was 42 dagen! Dat kwam ook door het ontpillen. Daarvoor altijd 29 dagen gehad... Weet nu niet goed wat ik moet aanhouden voor mn NOD. Zit nu op dag 21 Ondertussen een week lang iedere dag steekjes in mn onderbuik gehad. Moe, soms hoofdpijn en vollere borsten.... zou dat wat kunnen zijn?? Ook had ik voorheen altijd wat afscheiding nu al 2 weken niks.... :S Zal niet veel meer opzitten dan rustig af te wachten.....