Pijn in borsten nu al verdwenen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Is dat normaal? Dat de pijn in mijn borsten nu al weg is? Ik ben ongeveer 8 weken zwanger.

Verder heb ik helemaal geen verschijnselen, ik maak me hier echt zorgen over. Is dit een teken dat het misgaat?

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Beste Bloem,

de symptomen komen en gaan. De hormoonstijging is niet elke dag gelijk, ik denk dat je om de paar dagen weer een 'verhoging' van hormonen hebt. En bij iedereen is het anders dus laat je niet gek maken door verhalen van anderen. Ook bij mij komt en gaat het. Soms voel ik helemaal niks.
    We zijn er natuurlijk heel alert op, dus dan merk je het onmiddellijk als je even niets voelt. Probeer je er aan over te geven, je kunt niets anders doen.

Veel geluk en hoop dat je kunt gaan genieten
    Amber

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik zou zeggen geniet er even van dat de pijn weg is, want geloof me het komt terug ;)

wat Amber al zegt het komt en het gaat. ik maakte me ook druk op de dagen dat ik niks voelde. je ziet nog geen buik dus je hebt geen andere bevestiging.

maak je niet te druk, komt goed

4. Niet meer actief

als het echt weg blijft is dit dan een teken dat het fout is?

5. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    bloem ik zag je eerdere topics al... maar ik heb dit ook!

Ik krijg morgen een inwendige echo omdat ik zo onzeker ben!

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Volgens mij hoeft dat echt niet hoor. De ene heeft meer en langer klachten als de ander. Ben zelf ( gelukkig) maar 3/4 dgn misselijk geweest. Ben daar alleen maar blij om.
    Zou proberen je niet te veel zorgen te maken. Hoe makkelijk dat ook klinkt.... Sterkte en probeer te genieten

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ladies, hier het zelfde probleem hoor. Sinds gisterenavond in ene misselijkheid weg. Terwijl ik hier al dik een week last van had. Ook mijn borsten doen al een poosje minder pijn. Zijn wel onwijs gezwollen, maar toch... Maak me dan ook in ene zorgen. Heb gelukkig volgende week maandag al de echo en morgen intake, maar ben wel in ene onzeker. Terwijl ik dat al die wken niet ben geweest. Stom he?

Michelle20, hoe is je echo gisteren gegaan?

Groetjes Ief

8. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Inderdaad het komt en het gaat...Soms denk ik weleens; zit alles nog wel goed daarbeneden, ondanks dat ik het hartje al heb horen kloppen. Maar een dag later kan ik al weer bandenpijn of iets dergelijks hebben. Van de ene kant toch wel prettig die symptomen. Ik heb zo'n superzwangerschap tot nu toe dat ik heel vaak twijfel of het kindje nog wel leeft...
    Dus ja, die symptomen; de ene dag heb je er meer last van dan de andere dag.

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik snap jullie onzekerheid meiden, had ik ook. ik ben helemaal niet misselijk geweest. je moet je voorstellen dat je hormoonhuishouding elke dag veranderd. en het is maar net hoe jouw lijf hierop reageert. ik ben nu niet meer moe, borsten zelf doen nauwelijks pijn, alleen de tepels zijn wat gevoelig.

suces met deze slopende weken. tot je weer een mooie echo hebt.

10. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Hai Hai,

Ik last het nu pas... maar de echo was goed het was een inwendige en je zag al keurig een hartje tikken wel heeel goed kijken hoor!
    Maar ik was die maandag zon 5 en halve week en geen 7 weken zoals ik dacht.

Maar goed... dat kan wel kloppen want ik was gestopt met de pil en het was de eerste maand al raak.. dus weet natuurlijk niet wat mijn echte cyclus zonder de pil was en dus mijn eisprong!

En verder... die 7 weken zijn geteld vanaf de eerste dag laatste ongie....kortom die 5,5 week klopt gewoon haha dus is mooi dat ik die echo heb gehad want dan weet ik teminste hoe lang ik echt precies ben!
    Moet alleen mn bannertje ff bij stellen!

In iedergeval... ik heb geen pijnlijke boobs meer... ook geen aders zichtbaar... alleen beetje moe.... niet misselijk.. zo af en toe is een apart gevoel onder in mijn buik.. maar niet te beschrijven als krampen oid.

Ofterwel ik ben lekker zeker nu want er zit een mini rijstkorreltje in mijn buik met al een kloppend hartje en dat is geweldig om te zien en hij blijft daar lekker zitten tot de tijd rijp is haha!

ja toch?

Deel Deze Pagina