bloed bij eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ameera, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ameera

Ameera Lid

22 okt 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik heb een vraagje, mijn cyclus is heel onregelmatig. Afgelopen woensdag ik had ik laag rugpijn en had het gevoel alsof ik weer ongesteld zou worden, maar dat kon niet want het was dag 10. En gisteren bij het afvegen zag ik paar druppels bloed. Daarna niks meer gezien, nu was ik benieuwd of je ook bloed kan verliezen bij eisprong?

heb dit nog niet eerder meegemaakt.

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ja hoor, dat kan zeker! Ik heb het regelmatig. De laatste keer duurde het zelfs een paar dagen, dus daardoor dacht ik dat ik gewoon ongesteld was geworden. 1x onbeschermde seks gehad (toen het bloeden net was gestopt), en zwanger! Niet helemaal gepland dus, maar wel welkom gelukkig.

Als jij net zo'n onregelmatige cyclus hebt als ik, zou ik even wachten tot het bloeden is gestopt en dan vrolijk verder klussen! Wie weet ;)

3. Ameera

Ameera Lid

22 okt 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie, Ja wie weet... Wil zo graag zwanger worden, maar omdat ik onregelmatige cyclus heb weet ik niet wanneer mijn eisprong is. Ik heb weleens die testjes gebruikt maar bijna altijd negatief omdat ik op verkeerde momenten test. En nu heb ik dit dus, ik hoop zo erg dat het mijn eisprong is. Gefeliciteerd trouwens ;)

Deel Deze Pagina