hoe tempe?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bjanc, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Dames,

Wij zijn nu ongeveer een half jaar bezig, graag zou ik beginnen met Tempe.. Kan iemand mij op weg helpen?
    Thanx!

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
  3. Iedere ochtend op het zelfde tijdstip voor het opstaan.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    en natuurlijk de hele maand doortempen, niet alleen in het midden

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Ok, en dan mag ik beginnen tijdens ongi? daarna? of?

6. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ideaal begin je op de eerste dag van je menstruatie (bij rood bloedverlies). Dat is dag 1 van je cyclus. Maar als je nu bijvoorbeeld op dag 4 zit, kun je ook wel beginnen met temperaturen, en laat je de eerste dagen leeg (wel doortellen dus). Als je menstruatie al twee weken geleden begon, heeft het voor deze maand niet zo veel zin meer en kun je beter beginnen op de eerste dag van je volgende menstruatie.

Hier staat een handige uitleg over de temperatuurmethode: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen

Als je je temperatuur online wilt bijhouden (handig voor als je er vragen over wilt stellen op het forum), kun je een gratis account aanmaken bij Fertility Friend.com. Succes! Oh, en wanhoop niet als je er in het begin weinig van snapt, het wordt vanzelf duidelijker als je het een tijdje bijgehouden hebt en je eigen patronen kunt vergelijken. Het is bij iedereen anders namelijk.

7. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik zie aan je banner dat je op dag 3 van je cyclus zit. Morgen meteen beginnen dan maar! :cool:

8. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Inderdaad elke ochtend op de zelfde tijdstip tempen vóór je uit bed komt. En dan is het gemakkelijk om www.fetilityfriend.com te gebruiken.

Ik temp elke dag om 6 uur ook op mijn vrije dagen. Maar val dan daarna weer lekker in slaap als ik vrij ben.

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    dankjulliewel dames!

Ik ga morgen beginnen denk ik!! Dankje!!

Deel Deze Pagina