ben ik nu wel of niet zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door patricia1985, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia1985

2 mrt 2007
    16
    0
    0
    ik word er gek van
    ben nu 2weken overtijd en ben vorige week bij de gynacoloog geweest maar was niks te zien ze zij het kan nog te vroeg zijn om het te kunnen zien, maar ja ben nu wel aan het wachten.
    ook hebben ze iets op kweek gezet voor baarmoederhalskanker wie weet of daardoor ook je menstrautie weg kan blijven?
    en heb ook elke keer last van me buik en veel lucht lijkt wel vooral als ik cola enzo drink wie kan me een beetje helpen?
    :cry:

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    volgens mij stelde je deze vraag vorige week ook, ik weet niet goed waar ik je mee kan helpen.

Misschien nog eens testen?

3. patricia1985

2 mrt 2007
    16
    0
    0
    ja heb hem al eerder gesteld ja maar goed niet over de baarmoeder

sorry hoor!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Door een kweek bedoel je?

5. patricia1985

2 mrt 2007
    16
    0
    0
    nee door het gene als je echt baarmoederhals kanker hebt?
    kijk ik ben pas 21 en heb vorig jaar ook een miskraam gehad word echt gestrest zo vind het best moeilijk sorry dat ik zoveel vraag

6. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Waarom probeer je geen zwangerschapstest? En anders zou ik als ik jou was toch nog even je gynaecoloog bellen om te vragen hoe en wat...

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je mag best vragen hoor.
    Als je echt kanker zou hebben dan stopt niet je menstruatie denk ik.

8. patricia1985

2 mrt 2007
    16
    0
    0
    ja ik doe morgen vroeg weer een testje.
    ja vind het best wel eng allemaal en hier kan ik een beetje mijn verhaal kwijt,en kijk mijn vorige zwangerschap gaf ook bij bij 7weken aan dat ik zwanger was en bij bijna 12weken ging het fout
    vind het allemaal zo raar he er gebeurd van alles met je lichaam en weet niet eens wat het nu echt is. :cry:
    maar van af hoeveel weken kan je vaker honger krijgen?

bedankt

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als je twee weken overtijd bent dan ziet je met een inwendige echo of je zwanger bent of niet.
    Je ziet dan altijd het vruchtzakje....
    Dus...heeft hij een echo gemaakt? zo niet: om vragen of een test doen.
    Elmo

10. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik denk dat je test morgen je dan wel zal zeggen of je zwanger bent of niet als je al twee weken overtijd bent. Ja verder...het is voor iedereen heel verschillend hè hoe je je voelt. IK had meteen een meer honger gevoel maar dat zegt natuurlijk niets over jouw situatie. Succes meid!

11. patricia1985

2 mrt 2007
    16
    0
    0
    nee ok ik heb de laatste tijd echt gewoon meer honger maar heb ook veel lucht in mn buik ofzo onder in mn buik weet ook niet wat het anders kan zijn maar goed.
    en ik kijk wel morgen maar wat is schijnzwanger precies mn moeder zeg dat kan ook nog en heo kom je daaraan?af

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Schijnzwanger kun je zijn als je er teveel mee bezig bent, je hebt dan alle verschijnselen van een zwangerschap maar een test wijst uit dat je niet zwanger bent (toch meiden? Of leg ik het niet helemaal goed uit). Er is ook een topic over schijnzwanger een week of wat terug geweest, moet je even naar zoeken, stond ook heel veel info in.
    Ik zou gewoon testen als ik jou was, dan weet je gewoon meer meis. Succes.

13. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    ja klopt wat je zegt,maar dan wijst vaak een test ook uit dat je zwanger bent omdat het hormoon dan wel aangemaakt word maar er groeit niks..
    maar een vriendin van me die was ook twee weken overtijd en die had gewoon die maand geen eisprong gehad..dat kan ook...zou gewoon even naar de gyneacoloog gaan dan weet je het tenminste zeker..wij zijn ook geen dokters ;) noujaa sommige een beetje wel denk ik af en toe hahahha

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------

patricia1985 schreef:
    nee door het gene als je echt baarmoederhals kanker hebt?
    kijk ik ben pas 21 en heb vorig jaar ook een miskraam gehad word echt gestrest zo vind het best moeilijk sorry dat ik zoveel vraag

je mag best vragen hoor.
    Als je echt kanker zou hebben dan stopt niet je menstruatie denk ik.

Het klopt inderdaad dat als je kanker zou hebben, dat je dan niet meer stopt met menstrueren. Tenminste dat kan een van de symptomen zijn, daarom heb ik vorig jaar een kijkoperatie en een curretage gehad. Gelukkig was het allemaal goed en waren het alleen poliepen.

15. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik heb al wat info voor je gevonden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schijnzwangerschap

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    met testen kom je het aan de weet meid... :)

Deel Deze Pagina