Zeer misselijk

Discussion in 'Zwanger worden' started by Friesland90, Oct 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    2 pilstrippen terug heb ik 3 pillen vergeten en wel gemeenschap gehad. Toch ben ik 2 keer ongesteld geweest, ietsje minder maar niet veel minder. Wel beide keren 4 dagen later dan normaal.

Nu ben ik opeens verschrikkelijk misselijk net als bij de zwangerschap van mijn zoontje, kriebelen mijn borsten en lijken wat steviger en ben ik 3 kilo zwaarder. Ik heb 1 test gedaan en die leek negatief. Het nadeel is dat ik niet precies meer weet wanneer ik die had gedaan. Volgens mij voor mijn 2e menstruatie en werd daarna licht ongesteld. Dus ongeveer 2 weken terug.

Zou een nieuwe test noodzakelijk zijn, of zit ik me nu gewoon iets geks aan te praten waardoor ik die kwalen misschien krijg??

2. tilaena

tilaena Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,378
    81
    48
    zuid holland
    ik heb hier geen ervaring meer, maar als je twijfelt kun je toch een nieuwe test doen? Dan weet je het zeker.

3. RomyM

RomyM Actief lid

Jul 13, 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Testje doen, het blijft anders toch giswerk!
    Succes!!

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ik heb nu helaas geen test in huis.. en ben nu ziek thuis i.v.m. de erge misselijkheid die op komt en daar plots weer gaat en ik heb erge hoofdpijn.
    Misschien ook wel een soort griepje onder de leden..:(

Ik vraag me af of er uberhaut wel een mogelijkheid is of ik zwanger ben, als ik al 2 keer ongesteld ben geweest na de gemeenschap, maar 3 pillen ben vergeten in 1 strip en ook nog negatief getest heb ongeveer 2 weken terug..:(

Als iedereen nu zegt; ben je mal, je maakt jezelf gek, absoluut niet zwanger!!! Dan hoef ik ook geen test te halen:D Maar begin hoe meer kwaaltjes ik krijg, steeds meer te twijfelen

5. Amezen

Amezen Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Dat kunnen wij wel allemaal zeggen maar wij zijn geen zwangerschapstesten.
    Er is maar één manier om het zeker te weten en dat is een test doen. En die kun je ook online bestellen, heb je hem morgen in huis.

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik zou gewoon testen voor de zekerheid en is die negatief dan weet je zeker dat je gewoon een griepje hebt

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Ik heb de testen van sensitest besteld. Heb met mijn zoontje ook de ovulatietesten daarvan gebruikt.
    Ben benieuwd of de zwangerschapstesten wel goed zijn en niet indroogstreepjes hebben etc. Ik zal het morgen wel zien..

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Hahahaha daar heb je gelijk in..:D Maar wat geruststelling kan soms ook heeeeel veel uitmaken:)

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    De test was negatief.. Toch jammer ondanks het totaal niet goed zou uitkomen ivm opleiding.. Vervelend weer die rammelende eierstokken waar je nog niet aan toe kan geven pffff hahaha:p

10. RomyM

RomyM Actief lid

Jul 13, 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Goed moment om na te denken over een volgend kindje en eventueel stoppen met de pil? Succes in ieder geval!

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Dat zou ik wel willen maar ik ben met één opleiding bezig die nog 1,5 jaar duurs dus nog even wachten..

Share This Page