Hoop zo op een zwangerschap deze maand!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noor1, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vermoeiend dit gewacht en gelet op je lichaam *zucht* :(

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoop het ook voor je...succes!

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    I know, ik moet nu nog 6 dagen wachten!
    Maar denk niet dat het raak is, want we hebben verkeerd getimed.
    Vooral deze maand kon ik me nog erg rustig houden en ga ik er vanuit dat het weer niet gelukt is.
    Toch blijft er altijd een stemmetje in je hoofd tegen je praten en krijg je van signalen weer hoop.
    Laten we duimen voor elkaar!

4. cybell

cybell Niet meer actief

Hoop t ook voor je. Iedere maand is een maand te veel.

5. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik duim! succes

6. Betul

Betul Lid

12 mrt 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ookkk , ben zooo ongeduldig.. Vorige maand had ik zoveel last van ontpil symptomen dat ik heilig overtuigd was Over een zwangerschap.. Maar deze maand voel ik bijna nietss naast een zware onderbuik en klein beetje misselijkheid. Een kleintje is zoo welkom !

7. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik voel me zo zenuwachtig en heb vreselijke zweet handen en kan volgende week pas testen als ik zo de dagen door moet komen voelt het wel een jaar wachten.

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    pfff herken je gevoel zo goed meid!! De tijd gaat dan ook zo ontzettend langzaam. Gelukkig is het wachten wel beloond en ik hoop dat dat ook voor jou zal zijn! Mijn duimen draaien :)

9. Betul

Betul Lid

12 mrt 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerdd destiny !! Duim je ook voor mij =)

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Dank je :)...en natuurlijk draaien mn duimen net zo hard voor jou!!:D

11. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad Cybell, goed gezegd..iedere maand is een maand teveel.

@ Betul & Sabrina, volgens mij mogen jullie tegelijk testen...spannendddd....nou hou ons op de hoogte hoor, ik duim voor jullie!!

@ Destiny, ben heel blij voor je. gefeliciteerd! Ik zie aan je ondertekening dat er een hele geschiedenis aan vooraf is gegaan...maar laten we dat snel vergeten...gefeliciteerd!!!

En de rest...laten we de duimen blijven draaien voor ons allen!

12. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Hoi allemaal, ben nieuw hier!
    Mijn vriend en ik gaan binnenkort trouwen, hebben ook al een tijdje een kinderwens, maar ivm huis verkopen en kopen nog even gewacht..
    Nu zijn we helemaal gelukkig met ons nieuwe huis, maar zo leeg met zn 2.. ons plan was om nog te wachten tot na de bruiloft (begin mei), maar bij mij "rammelen de eierstokken"..
    Vorige week gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur..
    Wat denken jullie, condooms ook de deur uit en gewoon alvast gaan proberen? Of nog even wachten tot ik weet hoe mijn cyclus is (na 10 jaar pil)?
    Vind het zo spannend!

13. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid! Persoonlijk zou ik er meteen voor gaan. Ik heb ook niet echt hoeven te ontpillen en je hoort vaak genoeg dat vrouwen in 1 keer zwanger raken, dus waarom die condooms denk ik dan!

14. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    spannend is het zeker noor1 dat merk ik vooral heb net mijn nette schoenen uit gedaan en heb toch stink voeten dat heb ik volgens mij nooit! niet opgevallen tenminste is geen zwangerschap symptoon maar een zenuw symptoom hihi

15. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    was van mijn meiden ook direct na pil stop zwanger (7 jaar)

16. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi Sabrina....en dat nog 7 dagen...!!!!! Hoop dat ze voorbij schieten, want hier worden niet veel aantrekkelijker door...haha

17. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    nee verschrikkelijk is dit zit de hele dag deo te spuiten maar de voeten is het top punt moet ik zeggen puur zenuwen!

18. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Bedankt voor je reactie!
    Ja, dat is eigenlijk ook wat ik het liefste wil! Ik denk dat we er gewoon voor moeten gaan.. en dan afwachten wat er gebeurd! Ik ben een planner, wilde eerst alles op orde hebben, vaste baan, huisje etc..die stabiliteit is er nu..
    En er voor gaan, is het laatste wat ik kan plannen.. de rest is hopen op de natuur!
    Echt heel spannend en leuk!

19. noor1

noor1 Lid

18 mrt 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sabrina: haha nu maar een voorraad deo aanschaffen...verschrikkelijk die zenuwen...voel je je anders dan anders trouwens? Al eventuele symptomen??

@Skippy: snap precies wat je bedoelt..ik ben ook een enorme planner en controlfreak en had al een hele planning voor mezelf gemaakt voordat ik stopte met de pil. Heel stom, maar op de 1 of andere manier dacht ik dat het in 1 x raak zou zijn of zo. Na mn eerste ongesteldheid, raakte ik al gestrest omdat mn planning in de war was...maar nu weet ik wel dat het inderdaad de natuur is en dat je kan plannen wat je wil, maar als moeder natuur niet mee wil werken....

20. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    nee volgens mij niet wil er niet opletten zoek alleen maar na dingen tegenover gesteld hihi had met de meiden weinig symptonen hele zwangerscvhap maar wist wel direct dat ik zwanger was. maar heb net een bbz achter de rug daar zocht ik ook na het tegenover gesteld denk om teleurstelling ter voorkomen en had er 10 maanden toen overgedaan om zwanger te raken vandaar. maar voel me verschrikkelijk zenuwachtig mis bang dat het verkeerd gaat dat de spanning daar wegkomt.

hoe jij het wachten wat vol????

Deel Deze Pagina