Zou ik zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bloempje840, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje840

Bloempje840 Nieuw lid

30 jun 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben bloempje, word over 3 weken 30 jaar en moeder van 2 kinderen.

Vanaf mijn 19de weet ik dat ik pcos heb. Na 2 jaar hormoonbehandelingen werd ik zwanger van mijn eerste kindje. Dolgelukkig waren we! Samen met mijn jeugdliefde een kindje krijgen. Helaas na 10 jaar liep onze relatie stuk. Ik werd een alleenstaande moeder en heb hier veel verdriet van gehad. Na een tijd ben ik weer gelukkig geworden met een andere man. Hier heb ik zonder behandelingen een kindje mee gekregen. Geweldig en toch fijn dat mijn lichaam het zelf ook kan.

Inmiddels ben ik moeder van een zoon (8) en een dochtertje (bijna 3) Maar ik heb het vermoeden zwanger te zijn. Ik ben ongeveer 3 maanden van de pil. Niet zo zeer om zwanger te worden maar ik heb nogal last van de AC en ook benieuwd of ik weer een menstruatie zou krijgen. Want uiteindelijk zouden we nog graag 1 kindje willen. Nu na 3 maanden geen menstruatie gehad, af en toe wel het gevoel maar dan zette het niet door.

Sinds Vrijdag heb ik gevoelige tepels, met name gisteren! Mijn borsten stonden ook strak en ze waren zichtbaar opgezwollen. Vandaag niet maar wel gevoelige tepels. Ik heb af en toe wat buikpijn/rugpijn. Wat vaker plassen en sinds gisteren ook af en toe een misselijk gevoel.

Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik kan het me niet voorstellen omdat ik geen menstruatie heb gehad. Maar vooral door mijn gevoelige tepels denk ik aan een zwangerschap. Herkenbaar van mijn vorige zwangerschappen.

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Zou even een testje halen, als je het herkent vanuit je vorige zwangerschappen dan zou het maar zo eens kunnen natuurlijk.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Tja, het kan maar de symptomen kunnen door elke hormonale schommeling veroorzaakt worden dus hang je er niet aan op.

4. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    en heb je al een test gedaan?

Deel Deze Pagina