Zou ik zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rammeke84, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rammeke84

rammeke84 Lid

20 apr 2006
    40
    0
    0
    werkzoekend, huisvrouw
    Arendonk, België
    Hallo,

Ik heb op zondag 16 april mijn laatste pil genomen.die was ten einde. (ik neem mijn pil wel geregelt later in dan dat het moet) pas woensdag kreeg ik een bloeding. maar die was bruin en anders dan anders en ze had een rare geur. Want anders is die echt rood. ik heb die bloeding maar twee dagen gehad. tot donderdag. vrijdag was dat eens een druppeltje om de paar uurs. door wat komt dat? is dit normaal? toen de bloeding gedaan was moest ik nog 2 à 3 dagen wachten eer ikde pil terug mocht innemen. wij hebben die dagen wel geslachtsgemeenschap gehad en niet veilig. Ik ben nu ook geregelt misselijk, moet veel gaan plassen, eet meer en heb een rommelende maag en het is net of ik heb altijd honger. ik ben ook sneller moe en zelfs als ik wakker wordt s'morgens ben ik nog moe terwijl ik een goede nachtrust heb gehad.
    Ik heb een test gedaan eergisteren en die was negatief. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben en de test te vroeg deed? Ik ben een heel vruchtbaar persoon. wanneer kun je een test doen? of ligt het aan iets anders? Mijn vriend zegt ook dat ik anders doe. dat ik meer eet en zo.

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent...

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    ik denk het ook, we zijn 4 dagen verder dan je laatste pil...

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    de pil onderdrukt in principe je eisprong, maar je geeft zelf al aan dat je die niet echt nauwkeurig inneemt dus dan is ie natuurlijk ook iets minder betrouwbaar, als jij woensdag je periode hebt gekregen moet je eigenlijk 11 tot 14 dgn terug rekenen en kijken of je in die periode ook onveilig gevreën hebt en de pil vergeten bent of veel te laat??? in die periode (uitgaande van je korte periode van 2dgn) zou je dan in die periode ook je eisprong moeten hebben dus je hebt een kans natuurlijk (zij het klein) dat het raak is geweest, maar meer dan even afwachten en in de loop van de week nog een keertje testen of naar de ha voor een bloedtest om toch zekerheid te krijgen, en mits je geen kinderen wil toch proberen de pil om een vasttijdstip te nemen bijvoorbeeld tegelijkertijd met je 1e sigaretje, of je 1e bakkie koffie of wat dan ook, of vast voor het slapen gaan, op die manier voorkom je natuurlijk dat je zoals nu het geval is je in de zenuwen zit.

groetjes

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    En als jij gemeenschap hebt gehad in de week dat je nog niet je pil opnieuw moest innemen, zou je volgens wetenschappers niet zwanger kunnen raken omdat je in je menstruele periode geen eisprong hebt, ze zeggen (en daar ga ik dan maar vanuit) dat je je eisprong altijd vast hebt, tussen de 14 en 11 dgn voor je 1 volgende menstruatie. Maar ja er zijn er toch die zeggen altijd veilig te vrijen en de pil altijd in te nemen die toch in verwachting zijn geraakt en zeggen dat ze enkel in de rustweek (tijdens de menstruatie) sex hebben gehad met als gevolg een zwangerschap, dus wat onderzoeken door wetenschappers ook uitwijzen, ik blijf het altijd een twijfelachtig iets vinden of alles nou daadwerkelijk zo geregeld is in je lichaam dan ze zeggen...net zo goed als het feit dat ze zeggen dat je geen eisprong hebt zolang je aan de pil zit, de feiten wijzen vaak genoeg anders uit, er zijn er menigeen gewoon zwanger geworden tijdens (stiptueel) pilgebruik...

Hoe dan ook veel succes

6. rammeke84

rammeke84 Lid

20 apr 2006
    40
    0
    0
    werkzoekend, huisvrouw
    Arendonk, België
    Ik heb al drie kinderen. bij mijn derde ben ik ook getopt met de pil en ben ik ook drie à vier dagen na de menstruatie zwanger geraakt. dat was ook sneller dan we dachten. Ik zou het niet erg vinden als er een vierde bij komt hoor. Ik heb altijd vier kinderen gewilt. Maarik heb dit nooit gehad na het stoppen van de pil. Nu neem ik die momenteel niet meer, maar vrij nu wel vijlig. want ik en mijne vriend zijn erg vruchtbaar. Maar toch voel ik mij niet zeker en hij ook niet. soms heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. Ik heb dit gevoel nog eens gehad en toen 2 testen gedaan. beiden negatief. twee dagen later nog eens een test. negatief bleek die te zijn maar een dag later stond er een heel licht roze streepje op toen ik ze weg wou gooien in de groote vuilnisbak. Maar ondertussen nam ik de pil al terug twee weken. Toen heb ik oppeens een hevige bloeding gekregen. En ben naar de gyneacoloog geweest en dat was een misval dat ik had gehad. Die bloeding. ik bleek dus wel zwanger te zijn! Het is zo raar? Ik weet niet meer wat ik er van moet denken?

Groetjes,

Rammeke84

7. rammeke84

rammeke84 Lid

20 apr 2006
    40
    0
    0
    werkzoekend, huisvrouw
    Arendonk, België
    bij mijn derde kindje had ik ook dit gevoel en toen was ik zwanger. daarom twijfel ik nu. Ik zou het niet erg vinden hoor. Ik heb niet veel nodig om zwanger te worden. ben heel vruchtbaar en mijn vriend ook en ik ben al twee keer zwanger geweest van de eerste keer al.

grtz, rammeke84

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik wou dat ik dat kon zeggen... maar succes ;)

9. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hoe oud was je bij de eerste dan??

10. rammeke84

rammeke84 Lid

20 apr 2006
    40
    0
    0
    werkzoekend, huisvrouw
    Arendonk, België

ik was 17 toen ik zwanger werd en ik werd 18 jaar, twee maanden na de bevalling.

11. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Was dit gepland dan?? Of heb je er bewust voor gekozen??

12. rammeke84

rammeke84 Lid

20 apr 2006
    40
    0
    0
    werkzoekend, huisvrouw
    Arendonk, België
    ja het was gepland. we hadden er samen voor gekozen.

:)

13. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    En ben je nu fulltime mama?? Of werk je nog? Sorry dat ik een beetje nieuwsgierig ben hoor!

Deel Deze Pagina