Na het begin van mijn miskraam was ik na 3 weken alweer ongesteld. Hierna duurde het bijna 5 weken voordat ik weer ongesteld was. Als ik ervan uit ga dat het nu 4 weken duurt (zoals altijd voor mijn miskraam) zou ik 17 december ongesteld moeten worden. Maar als mijn cyclus nog in de war is en hij zou nog een keer 3 weken zijn zou ik 10 december dus al ongesteld moeten worden. Als ik vanaf die datum 2 weken terugreken zou 26 november mijn ovulatie geweest kunnen zijn (ik had toen wel doorzichtig slijm en tot nu toe nog niet weer gehad). 23 november hebben we seks gehad waarbij hij in me kwam zegmaar. Ik schat de kans heel klein dat ik zwanger zou kunnen zijn want een ovulatie een week na het begin van je menstruatie is toch wel heel vroeg lijkt mij. Maar ik begin een beetje te twijfelen omdat ik een rare soort lichte menstruatiepijn heb terwijl ik niet ongesteld ben. Zijn er mensen die weleens 7 dagen na het begin vd menstruatie een eisprong hebben gehad? Zou je daar zwanger van kunnen worden?
Heb het niet meegemaakt, maar het enigste wat je zou kunnen doen is afwachten. en anders een test doen