Eerste symptomen?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door JustMeLies, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustMeLies

4 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay dames.

Eerst even een korte beschrijven maar zoals de titel het zegt vroeg ik mij af of deze symptomen bekend voor kwamen.

Afgelopen dinsdag getest en was positief test streep lichtjes aanwezig, dat zou betekenen dat ik 4+4 ben vandaag.

Voordat ik een positieve test had, had ik al tijdens een orgasme een vervelende kramp/steek in mijn onderbuik. Dacht eerst zal wel teken zijn dat ik ongesteld moet worden (kramp) maar tot heden niet ongesteld dus ga er stiekem wel vanuit dat de test afgelopen dinsdag correct was. Maar afgelopen week weer die vervelende kramp na een orgasme.

Verder heb ik regelmatig tot bijna continue een leeg gevoel in de maag een soort honger gevoel ondanks dat ik net gegeten heb, best een vervelend gevoel om dat zo vaak te hebben.

Gisteren moest ik niezen best hard en deed me gigantische zeer, doordat het zo zeer deed begon ik wel te twijfelen of het geen kwaad kan en of het normaal is.

Verder heb ik tot nu toe niet vaak pijnlijke/gevoelige borsten, kan het zijn dat het ene keer wel gevoelig is en andere keer niet?

Alvast bedankt voor jullie reactie, dit word mijn eerste kindje dus zal veel vragen hebben aangezien ik echt een denker ben haha.

Liefs!

2. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    2streepjes is positief. gefeliciteerd met je zwangerschap je kan evt altijd nog extra testen om te kijken of je hcg oploopt daardoor word het streepje steeds duidelijker. Aangezien elke zwangerschap bij iedereen anders is kan ik daar niet veel over zeggen. Toen ik 4 weken was had ik heel erg last van symptomen nu ben ik 13 weken en de alles komt nu met vlagen is wel minder geworden. Als ik moet niezen kan het ook soms overdrijvend overkomen haha maar ook ik krijg dan een steek in mijn zij/buik maar is je nergens om druk over te maken dit kan bandenpijn zijn.

3. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Heb je na dinsdag niet mer getest? Ik zou morgen even je ochtendurine opvangen en er een testje tegen aan gooien.
    Maar als ik je verhaal zo lees, zeg ik dat je zwanger bent. Vooral de steek tijdens het niezen had ik heel erg in de eerste 10 weken.

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ja die steek bij het niezen is heel herkenbaar! Het helpt dan om je benen op te trekken (als je ligt) zodat je je kleiner maakt. Zijn inderdaad je banden denk ik.
    En het vervelende gevoel na of tijdens een orgasme is ook een bekend verschijnsel bij een zwangerschap. Dan krijg je een mini-harde buik. Kan geen kwaad.
    Ook de borsten kunnen inderdaad wisselend zijn. Heb ik nu ook. Ben een dagje minder ver dan jij (heb er al zes testen op zitten ondertussen trouwens ;))

5. JustMeLies

4 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook gefeliciteerd dan! Ik heb het bij twee testen gehouden, wacht nu eerst tot vk mij beld om afspraak te maken. Leuk dat we rond de zelfde tijd zijn!

Deel Deze Pagina