ZOU KUNNEN JA,....beter ff aan de anderen vragen ik ben meer van de ovutesen,,....ik heb alleen een beetje steken als ik ovuleer,...
he LindaS, je zal de komende maanden je lichaam wel beter leren kennen. Door pil of andere dingen is je lichaam veranderd. Mijn ongi is bijvoorbeeld nu veel sterker qua kleur en stolsels. Ik merk dat ik vruchtbaar ben of eisprong krijg als ik wat natter ben dan andere perioden en dan extra veel zin heb in sex. Laat je vooral niet gek maken door alles en iedereen. Laat je desnoods door je huisarts goed voorlichten. margot
Bedankt Margot! Klinkt heel bekend in de oren! Ik belde net mijn vriend, want op de een of andere manier heb ik ontzettend veel zin in sex ja! Hahahaha! Heel grappig! Ik vind het ook erg leuk om van alles te lezen op dit forum, hier leer ik ook ontzettend van! Spannend allemaal! Maar vanmiddag maar meteen aan de slag dan! Haha Bedankt voor je reactie! xxx
Gisterenmiddag test gekocht bij Kruidvat, wederom geen extra streepje....Maar aan andere kant nog steeds niet ongesteld. Vreemd hoor... Margot
Hoi allemaal, hoe langer je niet ongi bent, des te meer ga je denken aan bepaalde zaken. Maar ik heb wel last van soort ongi pijn/krampen, met vlagen misselijk en gisteren deden mijn borsten echt een beetje pijn. Terwijl die normaal gesproken niet echt gevoelig zijn. Probeer me zelf toch te beschermen door te zeggen dat ik ongi ga worden....Margot
Hoi Margot, Wanneer test je? Je kan het beste 's ochtends testen omdat HCG dan het hoogste is in je bloed. Succes!
hoi, gisteren heb ik het aan begin van avond gedaan. dacht dat als ik zwanger zou zijn, er genoeg hormoon in zou zitten. Misschien test ik morgen ochtend weer...
net naar wc geweest, bij afvegen niets, toch even met vinger naar binnen gegaan. Was een beetje rozige /licht roodbruinige afscheiding. Zoals gezegd ben ik nu 6dagen overtijd, dus het zou ongi kunnen zijn. zou het iets anders kunnen zijn? Margot
hallo wie kan me helpen ik ben 8dagen overtijd ik heb zondaag een test gedaan ma hij was negatief maar ik heb vaak last van me buik en een romelege buik en ik ben ook vaak moe moe en nog eens moe wie kan me helpen gr petra
Hoe weet je nou dat je 8 dagen over tijd bent? Je weet moet eens wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest. Je bent ook net pas met de pil gestopt, dus je cyclus kan alle kanten op gaan. En zou je eens normaal willen typen.
Balen Margot! Ik denk dat je ongi gewoon doorbreekt. Als het niet doorzet en je morgen niets hebt zou ik er donderdag ochtend maar een testje tegenaangooien, maar ik denk dat je je hoop op de volgende ronde moet gooien! Ik zal voor je duimen.
hallo ik word ook niet goed van mij lichaam zelfs mijn man kan zien dat er dingen veranderen ik heb 17 oktober mijn laatste pil gehad was de 2de week van de pil dat ik gestopt ben en heb nu ijzersmaak in mijn mond en mijn boobs zijn voller en met vlagen gevoelig en normaal slaap ik op mijn buik maar dat is nu gevoelig maar ik wil nog wachten met testen want ik weet het zelfs niet meer
Dat klinkt anders wel heel hoopvol, hoor! Vooral omdat je overtijd bent Waarom wil je nog wachten met testen?
Ben je nog niet ongesteld geworden dan? Daar bedoel ik dus mee nadat je met de pil gestopt ben. Dus een paar dagen later?
Nou sorry voor dat dan.. Maar je typte in een andere topic dat je niet wist wanneer je voor het laatst ongesteld was, etc..
Je weet het goed zo! Wat toevallig ik was ook op 3-10 ongesteld. Maar ik ben pas 27 sept gestopt met de pil, dus voor mij is het anders. Maar jij bent ook nog maar 3 maanden gestopt met de pil. Had je die andere 2 keren wel een cyclus van 28 dagen?