is een foutje hat ik nog helemaal niet gezien dat het daar stond hahah maar waneer zou ik nou een test kunen doen
Dan kan je pas het best testen wanneer je 7 weken ong zwanger zou zijn. 3 oktober was voor mij de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid, dus als ik zwanger ben kan ik 20 nov, 7 weken zwanger zijn. Met 7 weken tot 12 weken bereikt je hcg hormoon de piek. Als ik 20 nov nog niet ongesteld ben ga ik naar de dokter om mijn menstruatie op te laten wekken. En wil je nu asjeblieft stoppen met je gespam?
Wat voor hulp wil je dan? Je kan hie rgeen antwoord krijgen ja je bent zwanger of ne eje bent het niet, je hebt al in meerdere topics een uitgebreid antwoord gekregen, niemand heeft hier een kristallen bol hoor, ik zou zeggen ga naar je huisarts en stop spamming!
ik zal zegen je kan best zwangerzijn misspetra en tesen kunen ook soms liegen dus je moet maar even wachten en over een paar dagen weer tesen als ik jou was zou ik 25nov testen
Pardon? Iedereen mag toch gewoon hulp vragen? Beter in een topic waar het zelfde gevraagd wordt (blijft het hier nog eens overzichtelijk)
Ja, alleen ze stelt heel vaak de zelfde vraag in meerdere topics. Wij kunnen toch niet voor haar beslissen of ze zwanger is of wanneer ze moet testen.
Ik gaf toch normaal antwoord? Ik vroeg alleen daarbij of ze nu ook wou stoppen ermee. En ik ben niet de enigste die zegt dat ze spamt het is gister ook al gezegt.
Als ik het normaal vond had ik er niks van gezegt. Stoor je je ergens aan op het forum, meld dit dan bij mij of 1 van de andere moderators, dan kunnen we er wat aan doen.
ja da bedoel ik ook maar gisteren zei ze tegen haar van omg :x met zulke popertjes ongeloferlijk pfff
Ja en die omg + smileys deed ik dus omdat ik verbaasd was dat ze het in zo een korte weer dezelfde vraagt steld.
mischien heb je het niet goed uit gelegt en als je daar bezware tegen heb laat je maar een andere antwoord gefen...!
Ik vraag me af of jij wel kan lezen? Want ik gaf normaal antwoord. Want als ik het goed heb was zij ook 3 oktober voor het laatst ongesteld. En zou ze net als ik 20 november 7 weken zwanger zijn als 1 van ons zwanger is. Ik heb dus ook uitgelegt waarom ze het beste 20 nov weer kan testen als ze dan nog niet ongesteld is.. Dus ik snap niet echt wat jou probleem is?