zou ik zwanger kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door margot, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik heb geen probleem :( maja het is goed zo oke

2. Niet meer actief

Ja, waarom zeg je dan dat ik het niet goed heb uitgelegt.

Ik geef tenminste nog een reden waarom ze beter tot 20 nov kan testen, maar goed hier gaat het topic niet over.
    Dus ik ga jou volkomen negeren.

3. Niet meer actief

ik hat het niet goed begrepen gisteren
    ik vond ook dat je bod reagerde maja daar maak ik me niet zo druk op maja goed ik zie het zelf wel waneer ik kan testen veel liefs gr petra

en maak jullie niet te druk

4. Niet meer actief

Wat is daar onduidelijk aan, en dat bericht heb ik trouwens pas vandaag gezet..

Gister heb ik niet geantwoord op je vraag omdat je het al in meerdere topics had gezet en ik wil en kan niet voor jou bepalen wanneer jij het beste kan testen.
    Jij moet testen wanneer het jou uitkomt en wanneer jij je er het beste bij voelt.

Ik deed die OMG + Smileys alleen omdat ik het ongelovelijk vond dat je die vraag zo snel achter elkaar stelde.

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zal wel weer bot zijn maar miss petra en snoepy 1 hebben opvallend dezelfde schrijfwijze maar goed zal wel spoken zien, net als dat ze als je haar berichtgeschiedenis bekijkt tig keer dezelfde vraag stelt terwijl er een heleboel dames lief de tijd nemen om uitgebreid te reageren en serieus op haar in te gaan, waarschijnlijk achter hun pc'tje op de vingers haar cyclus zitten na te tellen om haar te helpen en ze reageert niet en vraagt hetzelfde weer, het komt dan over alsof het zinloos is om op haar te reageren snap je? Niemand kan haar hier uitsluitsel geven, er is zo uitgebreid mogelijk antwoord en advies gegeven op haar vraag(en), er zijn hier geen artsen of verloskundigen die nu in haar buik kunnen kijken.
    Het lijkt erop dat ze het supergraag wil dus ik wens haar dat het ook zo is/of nog gaat gebeuren binnenkort ik raad je dus ook nogmaals aan misspetra om naar je huisarts te gaan voor een bloedtest dat is alles wat je kan doen.

Succes!

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Volgens mij heeft iedereen zijn punt gemaakt...

Laten we het hierbij houden.

Groeten,
    Josien

7. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Wat betekent OMG :rolleyes: ?

8. Niet meer actief

Ik vond het ook al opvallend dat ze dezelfde fouten maken, net als ene lessy.
    Daar verwarde ik Petra gister ook mee.
    Maar goed het zal wel aan ons liggen.
    Daarom deed ik dus ook geen moeite om haar vraag te beantwoorden ik zag dat ze het al in meerdere topics de vraag had gesteld, en aangezien bijna iedereen zegt ga naar de dokter, wacht nog eventjes etc.
    Heeft het geen nut dat ik ook ga antwoorden, maar aangezien een mening van een ander voor haar heel belangerijk is heb ik het maar wel gedaan.

En nog reageert ze er niet op ofzo.

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    O My God :p

10. Niet meer actief

O MY GOD betekend het.

11. Niet meer actief

sorry hoor dat ik jullie veel vraagen agterelkaar heb gefraagt
    en ik zoek wel een andere site wand ik wil geen raare opmerken maken maja en mischien heb ik de zelfde hand schift als lessy en snoepie1 maar da ben ik heellaas niet maja gr petra :)

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben het een beetje zat aan het worden deze discussie. Mag ik jullie vragen om ook af en toe de PB-knop te gebruiken als jullie vragen aan elkaar hebben?

Ik doe deze dicht.
    Josien

Deel Deze Pagina