Hallo allemaal, Ik ben super nieuw op dit forum en zit met een vraag. Ik ben aan de pil maar heb vorige maand mijn stopweek verlengd want wilde mn cycles anders laten lopen. Later kwam ik r dus achter dat je nooit mag verlengen *lekker stupid dus maar in ieder geval ik ben 21 november on geweest. 5 december was mijn meest vruchtbare dag en heb die dag sex gehad en die dag daarna ook. (5 december pil zelfs nog ff vergeten ook en heb ik de 7e pas ingenomen. Op mijn innesteldag begon ik ineens te bloeden (beetje maar) dit bleef drie dagen daarna ook dus heb besloten mijn stopweek eerder te laten komen omdat het niet stopte met bloeden. Ik heb 6 dagen weinig gebloed want heb 6 dagen met inlegkruisjes kunnen doorbrengen 1 keer heb ik een tampon gebruikt omdat ik wegging en dat lekker makkelijk is . na 3 dagen bloeden ben gestopt met de pil (normaal word ik dan 2 a 3 dagen later on) ik werd niet erger ongesteld maar nam het juist af. Beetje rozig werd het creme achtig. Ik heb 3 testen gedaan 2 daarvoor (logisch dat ze negatief waren maar als je aan de pil bent is eigenlijk je cycles niet te berekenen) de 19e zou ik volgens de berekeningen een thuistest kunnen doen en die heb ik gister gedaan en die is ook negatief. Ik heb wel wisselende stemmingen en begon gister uit het niets te janken om echt van alles. Heb een vrij harde onder buik (normaal niet) en on krampen. Jeukende borsten maar verder eigenlijk niet ja heb t idee dat ik meer savonds eet) Misschien verbeeld ik t me ook allemaal maar hoor maar tis allemaal zo raar. Groetjes
Zou gewoon nu weer verder gaan met de pil, voor je verder ontpil verschijnselen krijgt en over een kleine week nog een keer testen. Is het nog negatief, dan gewoon goed met je pil omgaan. Is het positief, meteen stoppen met de pil en naar de dokter gaan..
Kom jou ook overal tegen op het forum ikdus en heb jij nog meer nieuws of zit je nog steeds in spanning af te wachten?
Hahaha ja ik snuffel zoveel mogelijk rond Gister negatief getest, dus zit nu in afwachting tot ongi komt, maar temp zakt ook niet:s
Vorige keer konden ze het niet goed meten dus vandaar dat ik een 2e echo krijg . Ik zal zo wie zo wel meerdere echo,s krijgen dan een gewoon iemand omdat ik 2 dysmatuurtjes heb gehad
Oké, zou dat ook wel willen later. Wie weet doen ze dat ook wel in Spanje. Lijkt me zo fijn om elke keer te zien dat de baby is gegroeit enzo.. Maarja nog 1 laatste vraag , wat is dat dysmatuurtjes? Kunnen we hierna weer ontopic, ik bevuil elke topic ondertussen door offtopic te gaan haha..
Hhaha zat net al te denken word tijd dat jij een eigen topic opend 8) Een dysmatuurtje zijn te kleine baby,s bij voldragen zwangerschap. Het babytje groeit goed en stopt dan in eens met groeien . Bij me zoontje heb ik 41 weekjes gedragen en was maar net 4 pond en me dochtertje hebben ze eerder ingegrepen ben dus in geleid met de 40 weken ook zij was te klein.
Oké, ik kan het toch niet laten om nog een vraag te stellen.. Hebben ze dan wel alles goed ontwikkeld? En hebben ze er nog last van als ze eenmaal geboren zijn of is het dan allemaal dik in orde? Daarna stop ik met vragen en anders maar pb-en
Hoi Ikdus, Bedankt voor je reactie.... ik slik de pil al jaren en r even tussen uit geweest omdat ik zwanger was van mn zoontje en nu dus weer opnieuw aan de pil.... (11mnden) Ik slik m altijd goed en nu dan dit... ik dnek idd maar gewoon met de pil verder gaan. maar als ik over een week toch zwanger ben en ik stop weer met slikken krijg ik weer een ontrekkings bloeding... lijkt me niet echt goed of zal t niet uitmaken? grtjes
Ja hoor alles dik in orde met de kids alleen aan de kleine kant .Wel een voordeel want heb je heel lamng een baby maar kwa gezondheid en alles prima in orde.
Achja gelukkig zegt lengte ook niet alles. Zolang ze gezond zijn is het prima .. @ Bevazz, denk niet dat het heel erg uit maakt hoor. En anders moet je nu ff de HA bellen en hem wat info vragen..
pff...ik kon niet meer wachten eigenlijk hoor, ik moest eigenlijk nog 5 pillen slikken van m'n strip maar ben er maar eerder mee gestopt, dus zit maar te wachten tot ik ong. word...heb maandag m'n laatste pil gehad, meestal ben ik dan vrijdags of zaterdags ong.
ja echt waardeloos, dacht ik ongesteld te wezen, was het alleen een beetje en verder helemaal niets meer... :s weet 't niet meer hoor