Hoi meiden, al vanaf 2 dagen na mijn eisprong op vrijdag 21 december (die heb ik duidelijk kunnen voelen) heb ik nu steeds heel licht ongesteldheid krampjes, niet heel ernstig maar steeds flauwtjes dat gevoel.. Nu ben ik al eerder zwanger geweest en ik weet nog wel dat ik een paar dagen voor de dag dat ik écht ongesteld moest worden ook dit ongesteld worden gevoel had. Alleen omdat ik er toen niet bewust mee bezig was zwanger te raken weet ik niet meer of dat toen ook al zo vroeg in de cyclus begon.. Zijn er meiden die dit herkennen? Liefs
Ik heb vanaf gister ongesteldheidskrampen/gevoel en as zaterdag is mijn nod. Geen idee wat het betekend, hoop iets goeds!
Hoi hoi Heb tussen 16 en 18 dec me eisprong gehad daarna al rommelige buik vorige week vrijdag wat meer ongi krampjes en dan alleen s avonds Veel liefs karina
ik heb vanaf ongeveer mijn eisprong dat gevoel gehad dat ik normaal altijd voel als ik ongesteld moet worden alleen dit keer had het een andere reden. Ik hoop met jullie mee
Ik heb al sinds rond mijn eisprong last van een ongi gevoel, niet constant maar met vlagen Ik ga maandag al een testje doen...
Ik heb dit gevoel sinds gisteravond. Lichte ongikrampen en last van mijn rug. Vandaag heb ik dit ook heel lichtjes, minder dan gisteren.
ik heb me eisprong ook gevoeld... 17 op 18 dec..het was echt heel raar..midden in de nacht en ik kon er niet meer van slapen. En sindsdien heb ik echt last een raar gevoel in me onderbuik enzo.. Greetz Melly
volgens de calculator had ik ook op de 21 mijn eisprong ( berekend op 32 dagen )(aangezien vorige maand ook 32 dagen was) dit zijn mijn klachten tot nu toe vanaf 15dec. 15.dec GEKLUST doorzichtige afscheiding later een trekkerig gevoel 5 sec rechts onder. 16.dec GEKLUST smorgens klein beetje zalmkleur afscheiding + wittig 17.dec wittig/doorzichtig afscheiding / spierpijn heup/bil 18.dec. afscheiding wittig/doorzichtig 19.dec. GEKLUST afscheiding doorzichtig en plakkerig eisprong pijntjes links rechts/zij al deze dagen 1 dag bloedsmaak in mond 20 dec. GEKLUST 21.dec EISPRONG?????? pijn in rechterlies / straalt uit in rechterbovenbeen 26dec. afscheiding zalm achtig+ slijm doorzichtigheid en daarna zalf achtige bruin/karamel 27dec. veel witte zalfachtige afscheiding / lichte hoofdpijn. GEEN IDEE waneer ongv mijn NOD is allemaal afwachten, ik hoop voor iedereen die op de wachtbank zit dat het raak is ! SUCCES !
Ik heb nu al 1,5 week last van kramp en mijn NOD is pas over een week! Dus ik heb een vroegere ei gehad, of ik had eerst eipijn en dat is daarna overgegaan in bandenpijn? Ik hoop het in ieder geval, want dan zou ik zwanger zijn!
Ik heb ook al ongikramp sinds mijn vermoedelijke eisprong..... Had toen een opgeblazen gevoel en steken in mijn baarmoeder. Daarna heb ik steeds met vlagen last van ongikramp. Spannend allemaal je!
ik had volgens mijn gyn 24 of 25 december mijn ei maar volgens de calculator op de site 30 december. maar nu heb ik vanaf 26 december wat klachten ik zet ze even op een rij. rond de kerstdagen had ik last van een hele dikke sliert slijm doorzichtig die er uit kwam met afvegen 27 december: ik had soort trillend gevoel in mn onderbuik.ook kan je het denk ik wel beschrijven als trekkend gevoel.. 30 en 31 december had ik last van ongikrampen en echt soms heel heftig daarbij had ik in de hoogtepunt van de kramp soort opvliegers en toen d8 ik ik wordt ongi en toen kwam er wat witte afscheiding uit 3 of 4 keer echt 3 flinke druppels bij elkaar in mn onderbroek. en we hebben bijna elke dag geklust van 23 tot en met 30 december.
Ik had een dikke anderhalve week vóór mijn NOD ook telkens buikkrampjes, net ongi gevoel maar toch net even anders, toen 1 dag vóór NOD wel positief getest en na een paar dagen verdwenen de krampjes helemaal, nu heb ik ze nog heel af en toe als ik een beetje te druk bezig ben geweest met de huishouding
ook ik heb er best wel erg last van meer dan de vorige maanden. ik weet toch eigenlijk wel zeker dat ik ongi word. zo voelt het gewoon. verder heb ik nergens last van. liefs
Ik had ook ongi krampen net als altijd wel maar bleef wat zeurderig doorgaan. Had wel rond innestel (achteraf) vette steken een avond! Verder nergens last van gehad...succes allemaal!
Mijn ongikrampen zijn niet meer aanwezig sinds dit weekend. Wel continu misselijk en moe. Afwachten tot mijn NOD vrijdag.
kom net uit het ziekenhuis had gigantische pijn in de buik nu heb onderzoek gehad bij de gyn en ik had een ei van 25 mm en dat was wat zo'n pijn deed dit omdat ik niet eerder een eisprong heb gehad daarom deed het zo zeer..was er misselijk van zo'n pijn ze d8en eerst aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar dat was het gelukkig niet
Mijn ongesteldheids gevoel is het ene moment heel erg en als ik bezig ben voel ik niks daarintegen voelen mijn borsten alsof ze blauw zijn....