Hallo allemaal, Ik had een vraagje .. Eigenlijk weet ik niet of ik al ongesteld ben/geweest.. Ik heb alleen maar iets roze slijm verloren 2 dagen (maandag en dinsdag) een klein beetje, maar geen druppels of maandverbandje .. En vandaag iets na het klussen Het ook het gevoel alsof mijn urine anders ruikt.. (sorry voor de d-tails) Kan iemand mij vertellen of ik nou ongesteld ben/geweest..? Ik wordt hier zo onzeker van.. Ik heb mijn banner al wel veranderd omdat we dachten dat het wel door zou zetten.. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt Groetjes Diana..
zolang je geen helderrood bloed verlies kan je niet spreken van een menstruatie! en ja anders toch een innestelingsbloeding ofzo en anders testje wagen
Bedankt voor de reactie.. Zal ik dan mijn banner op de oude zetten en afwachten? Ow ik word hier zo onzeker van sorry Groetjes Diana
Ja gister, maar die gaf aan dat ik niet zwanger was.. Denk dat ik morgen nog een keer ga testen (als ik nog niet ongi ben).. Groetjes Diana
heee meis ik ben ook nog steeds niet ongi..en niet zwanger had ook even dat het zeg maar rook naar menstruatie maar nu niets meer...
ja, ik precies het zelfde.. heb nu weer gewoon helder slijm met een beetje zittig.. (srry voor de d-ails) Wordt hier echt super onzekr van.. denk dat ik morgen gewoon weer een test doe.. Weet het anders ook niet Groetjes Diana PS. Ik ga in ieder geval duimen dat jij zwanger bent