Ik heb al 3 dagen kramp, het lijkt op het gevoel van ongesteld gaan worden maar dan minder heftig. Ik had m'n (kerst)ei + ovulatiebloeding op 25 december, uiteraard meteen weer passende actie ondernomen Een paar dagen na ei voelde ik af en toe steken in m'n borsten. Afgelopen woensdag had ik een druppeltje bloed, dat zou de innesteling kunnen zijn. Toen begonnen ook de krampen heftiger te worden en m'n borsten steken af en toe. Iedere keer als ik iets eet heb ik een beetje last van maagzuur en ben s'avonds uitgeteld. Zou dit ergens op kunnen duiden, mijn NOD is (waarschijnlijk) de 10e, daar ben ik niet geheel zeker van omdat dit pas de eerste normale cyclus na MK is.
Hoi, Ik heb dezelfde tekenen en heb ook geen idee of het zover is. Ik heb alleen die bloedingen niet gehad en de laatste 'actie' bij ons was volgens mij een week voor de eisprong. Ik verwacht dus eigenlijk helemaal niet zwanger te zijn, maar het voelt wel zo. Ook krampen zoals ongesteld worden, alleen dan lichter en vaak steken/tinteling in de borsten. Ik heb al 2 kids en vooral bij de 1e waren de tekenen hetzelfde. Mijn NOD is waarschijnlijk ronde de 16e. (En nu al klachten ja.) Ik ben benieuwd of je ook echt zwanger bent. (En ikzelf natuurlijk ook.) Sterkte met wachten en als je nog niet ongesteld bent op de 11e gewoon vast testen. (Koop meteen een dubbele test, want na 1 keer geloof je het toch niet. Of je hebt de 2e een weekje of maand later weer nodig.)
Lastminutemama: ik hoop het, want ik heb precies hetzelfde. Had een positieve ovulatietest op de 26ste en mijn NOD ook op de tiende en sinds afgelopen woensdag ongi-achtige kramp. Heb dat niet eerder gehad, maar misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek. Ik ga ontzettend voor ons duimen. Hoop dat ik het vol kan houden tot 1 dag na NOD om te testen... (en dat de niet komen!)
@wannabmum: we lopen dus gelijk op! Vooral die steken in buik (en dat beetje bloed) vind ik verdacht. Borsten doen wel eens vaker vlak voor NOD pijn maar vorige keer toen ik zwanger was had ik ook vrij snel na het ei als een vreemd gevoel. Het doet niet echt pijn maar af en toe van die steekjes, dus niet de hele dag. We mogen nog even wachten, ik ga ook pas op z'n vroegst een dag na NOD testen en misschien nog wel later...kijk wel hoe het gaat maar spannend is het in ieder geval Jij ook veel sterkte met de komende spannende week!
Spannend allemaal! Ik heb waarschijnlijk mijn ei... ook een kerstei... op 25 december gehad... ging gepaard met een klein beetje bloed. 30 December 's avonds heb ik een soort van buikpijnaanval gehad... onderin m'n buik... Daarna wat bruine afscheiding. Ik hoop de innesteling! Vanaf die dag steken in m'n borsten af en toe, vooral rond m'n tepels... dit heb ik nooit tussen eisprong en NOD. En vanaf gisteren af en toe een soort van ongigevoel... Dit heb ik weleens eerder gehad zo ver voor NOD, dus de kans dat ik toch weer ongesteld ga worden is aanwezig... Allemaal heel veel succes en sterkte met wachten.
Ben benieuwd Lastminutemama, Pearl en Caro! Oempf, nu nog wachten tot vrijdag. Geduld is niet mijn sterkste kant Laten jullie het hier ook nog even weten? liefs, Wanna
Ik hier ook waarschijnlijk een dag voor kerst ei gehad. Rond 29 dec. kreeg ik steken in mijn borsten vooral aan de buitenkant, nu nog steeds. Ook pijn in de onderbuik rond die dag(en), dat is nu wel minder. Ik hoop op een posi test voor ons allen. grtjs Silver
Ik heb al meer dan een week last van krampen en een zeurend gevoel in mijn maag, mijn maag trekt ook steeds samen lijkt het wel. Sinds gisteren heb ik ongelofelijke eetbuien niet normaal. Een positief iets: ik voel me al bijna de hele week dolgelukkig heb dr gewoon vlinders van in mijn buik. Rechterborst is iets wat pijnlijk Waarom? Geen idee! Laten we maar hopen op het goede nieuws
ow ja en sinds ovulatie last van witte afscheiding, heb ik normaal nooit eigenlijk zoveel. Weet iemand wat dit betekend?
Hoi Dretjuh, Ik heb ook veel last van afscheiding, dat heb ik bij mijn eerdere zwangerschappen ook gehad, maar ook wel eens tussendoor. Het heeft niet zoveel te betekenen (Het is in ieder geval niet slecht.), maar het kan wel een zwangerschapskwaaltje zijn. (Ik hoop het voor jou en mij!)
Hallo ladies, Ook ik herken mijzelf in jullie berichten: misselijk, buikkrampen, lage rugpijn, witverlies meer dan normaal, steken etc. Ik gebruik de Nuvaring en heb hem 1 dag te laat ingebracht. De zwangere gevoelens/symptomen kunnen "tussen de oren zitten", maar voel me echt anders dan anders. (al een week) Ben erg benieuwd of we inderdaad zwanger zijn, ladies! De kans lijkt me bij mij erg klein, maar je weet maar nooit... Mijn NOD is 19 januari -we wachten af! Veel sterkte allemaal en liefs, Pipolientje
Die krampen herken ik, alhowel ik ze niet regelmatig heb, vaak vrij laag onderin mn buik. Al een paar dagen een wat gezwollen buik,maar zodra ik denk dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn, dan vergeet ik spontaan hoe het voelt als ik ongesteld moet worden, ik las het ergens verderop ook; je lichaam neemt een loopje met je omdat je zo graag zwanger wilt zijn. Nu echter, was ik vanmorgen hondsberoerd, lijkbleek en een paar keer kokhalzen. (neiging tot overgeven) Dat heb ik nooit eerder gehad. Ben niet iemand die gauw misselijk is..zou ik....dan toch toch eindelijk..? Na 5 maanden.... Durf het eigenlijk niet te denken en vind het dan weer raar dat mijn borsten niet anders voelen dan anders, maar dat zou dan weer kunnen omdat ik implantaten heb...? Je wordt ook steeds heen en weer geslingerd in jezelf, wel niet, vast wel, vast niet. Pfff. Zegt het iets? 1 keer misselijk zijn?
ik voel een duivel opkomen..... ben vandaag nogal jankerig... kan ook het ene goede zijn maar dat denk ik niet....
Geen idee Dretjuh...ik hoop zwangerschap want ik heb het ook! De komende dagen zullen spannend worden met al die NOD dagen in het vooruitzicht!
Hoe is het met iedereen? Nog een paar dagen... spannend! Ik voel me ook anders dan anders, maar denk dan ook weer... hou ik mezelf niet voor de gek? Licht misselijk de hele dag door... rare krampjes onderin m'n buik en ook een opgezette buik. Verder zwaar voelende boops met af en toe steekjes... Pffffffffffffff...
He Caro! ben alweer zo stom geweest om te testen (zoals ik zei is mijn banner gezet op mijn langste cyclus, maar was meestal rond 26 dagen) Was vanmiddag zo misselijk. Nog ongi krampjes en tja, pijnlijke boops heb ik altijd rond NOD. Was weer negatief. Laat de dan maar komen, ik word gek van dat wachten met al die vage klachtjes Duim voor je dat je positief test!
Balen wanneBmum ... maar het kan natuurlijk nog he! De moed nog niet opgeven hoor... Maar ik snap je wel... gek word je ervan! Ik denk dat ik het ook wel kan vergeten voor deze maand... Ben gestopt met roken en daardoor echt een moeizame stoelgang. Zo vanavond dus ook weer... en bij het afvegen zag ik wat helderrood bloed... (sorry voor het vieze praatje). Dit houdt meestal in dat m'n menstruatie eraan zit te komen. Ik baal zo! Nog even afwachten natuurlijk, maar heb er geen goed gevoel meer over.