Net licht positief getest op nod maar dat kan toch niet?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nathascha, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik heb vandaag mijn nod en omdat ik al een paar dagen een sterke reuk heb beetje rugpijn en alleen maar wit verlies zelfs vandaag heb ik toch maar een test gedaan net!
    Hij was heel licht positief maar dan komt het rare mijn man is februari dit jaar gesterriliseerd dus ik kan toch helemaal niet zwanger zijn? Ik snap er niks van ik zou er wel super blij mee zijn hoor maar sta een beetje perplex:$:)
    Ik voel me wel heel zwanger en heb geen krampen of bruinverlies zoals altijd alleen wat witverlies.
    Zou ik toch zwanger zijn of kan dat toch echt niet?

xx nathascha

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou als ie positief is op je nod dan zou je er toch wel vanuit mogen gaan dat het klopt.
    Over een paar dagen nog eens testen en als ie dan positief is dan toch je man eens laten checken hihi

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    zou ff afwachten en morgen of overmorgen nog een keer testen!

4. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    ik zou het niet weten maar hou het topic even in de gaten want na deze baby mag ik nooit weer zwanger worden ivm gezondheidsklachten en mijn vriend wil zich ook stereliceren maar als er dan toch nog een kans is om zwanger te raken dan kan ik beter zelf een sterelicatie onder gaan denk ik...
    Nou ja ik wens je in iedergeval veel succes.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Stond je man nog onder controle na de ingreep? Dus nog een paar keer zeg maar zn 'vocht' in hebben moeten leveren om te kijken of er nog leven in zat?
    Ongeveer 3 maanden na de ingreep moet dat gebeuren.. tot die tijd moet je ook nog veilig vrijen met anticonceptie, want tot die tijd heb je geen zekerheid...

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    ja klopt idd, is ondertussen wel getest hoe zijn zaad nu is? Als ie in de tussentijd niet "genoeg" zaadlozingen heeft gehad, is de sterilisatie nog niet 100% betrouwbaar. .
    Zou later nog eens testen

7. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    hoi

ja mijn man heeft na 3 maanden het in moeten leveren toen was het nog niet goed maar 3 weken erna weer en toen zat er geen leven in zeiden ze dus het zou goed moeten zijn!

gr nathascha

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    En hij is zeg maar daarvoor nog wel vaak klaar gekomen om alles te legen?

tussen de 15 a 20 keer.. want pas dan kan je het goedje inleveren na die 3 maanden..

Sterkte iig met de onzekerheid :( denk dat je morgenochtend nog een keer kan testen.. maar ben bang dattie positief wordt ongeacht de sterilisatie bij je man.

9. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    hey

ja volgens het ziekenhuis zat er geen leven meer in die ene keer en hoefde dus daarom ook niks meer in te leveren.
    Ik was en ben er niet op voorbereid maar het is wel meer dan welkom hoor ik heb zoiets als ik zelfs door een sterrilisatie heen zwanger word dan is het voorbestemd:)
    Maar het zal wel effe wennen zijn!

10. s1986

s1986 Niet meer actief

Denk dat mocht je zwanger zijn er toch een klacht voor zou indienen! Je verwacht toch dat zo'n operatie goed word uitgevoerd? Vind het erg vreemd dat zoiets kan gebeuren.
    Belachelijk gewoon eigenlijk. Succes met je volgende test maar ik denk ook dat je gewoon zwanger bent. Positief is positief. Of was het de prediktor? Die geeft wel ns valse uitslagen geloof ik.

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb 2 dgn voor mijn NOD positief getest. Dus dat kan soweiso. Het verhaal van de sterrilisatie is natuurlijk iets anders.... Misschien daarin iets niet helemaal goed gegaan.

Succes!

12. Tese

Tese Niet meer actief

Waar heb je mee getest? Als het met predictor is dan ben je sowieso niet zwanger.

13. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    predictor was overigens bij mij steeds juist
    en nega toen ik niet zwanger was dus het kan wel.;)

maar ik hoor ook veel verhalen dat ie zomaar posi test

14. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    hoi

Nee ik heb een clearblue gebruikt!
    ik ga er zometeen nog 1tje halen hoe denken jullie over die 2 voor 5 euro van de kruidvat zijn die goed?
    On dertussen heb ik toch echt geen tekenen van een menstruatie alleen wit slijm. geen buikkrampen geen pijnlijke borsten geen bruinverlies wat ik normaal altijd heb.
    Wel heb ik 5 dagen geleden 1 keer bruin verlies gehad in mijn broekje en daarna niks meer vond ik wel raar had er ook steken in mijn rug bij kent iemand dat?
    gr

15. s1986

s1986 Niet meer actief

Pfff bruinverlies waarschijnlijk innestelingsbloeding geweest. Kruidvat vind ik supertesten hoor!!

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    De kv2v5 heb ik zelf ook gebruikt, heb er nog nooit een valse test uit gekregen.

17. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja kv testen zijn goed. Je bent wel blij als het zo is niet? waarom hebben jullie dan voor zo een rigoreuze oplossing gekozen, als ik vragen mag hoor ander negeer me maar gewoon ;)

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

waarom een klacht indienen? het kan gebeuren dat een sterilisatie niet goed gaat.. leiders die weer aan elkaar groeien (heeft ex gehad) dat kan gebeuren :)

na de laatste controle was zaad steriel.. ben alleen aan het terugrekenen.. kan het zijn dat je nog net bevrucht bent tussen controle 1 en 2?

19. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    hoi

@ limmeke nee ik kan niet tussen die periode bevrucht zijn is te lang geleden en hebben veilig gevreeen.

En een zwangerschap is voor mij zeker welkom.
    Mijn man heeft er voor gekozen zich te sterriliseren omdat hij geen kinderen meer wou ik was het er niet helemaal mee eens en dat weet hij.
    Ik heb een zware 1ste zwangerschap gehad namelijk vliezen gebroken bij 28 weken maar gelukkig is mijn mannetje alweer 3 jaar.
    Daarna heb ik meerdere miskramen gehad en mijn man was bang dat de volgende zwangerschap ook zo slecht zou gaan ook al zeggen de artsen van niet.
    Het is dus zeer zeker niet gepland en zelfs een beetje eng aangezien de zwangerschap bij mijn zoontje maar het is meer dan welkom.

gr nathascha

20. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    hey meiden

ik heb net testen gehaald 2 voor 5 euro van de kruidvat daar was vrij weinig op te zien maar ik had ook nog 2 testen liggen van clearbleu dus heb die ook gedaan en die sloeg gelijk positief uit! zal het dan toch?
    Ik denk dat ik morgen maar met ochtend urine nog een keer doe.
    Het was die clearbleu plus trouwens maar wel heel duidelijk gelijk wat moet ik hier toch mee

gr nathascha

Deel Deze Pagina