Hallo, 4 maanden geleden heb ik onveilig gevreeen tijdens de menstruatie. Op dat moment gebruikte ik de pil niet. Wel ben ik die dag begonnen met de eerste pil, omdat mijn menstruatie bijna was afgelopen. Omdat ik toch bang was om eventueel zwanger te raken, heb ik binnen 72 uur, maar wel op de laatste dag daarvan, een morning-after pil ingenomen. Tevens heb ik wel 10 zwangerschapstesten uitgevoerd variererende van het Kruidvat huismerk tot de digitale Clearblue-test. Allen waren negatief. Verder is elke maand mijn menstruatie wel weer terug gekomen. Mijn vraag luidt: kan ik hierop uitmaken dat ik niet zwanger ben?
Euh, lijkt me duidelijk dat je niet zwanger bent! - Tis 4 maanden geleden. Als je zwanger was geweest had je hoogstwaarschijnlijk al wel iets gemerkt aan je lichaam of een positieve test gehad. - Je hebt sex gehad tijdens de menstruatie. Je bent vruchtbaar ongeveer 2 weken voor je menstruatie. - Je hebt vervolgens binnen 72 uur een MAP genomen, om zwangerschap te voorkomen. - Alle testen zijn en blijven negatief, omdat je niet zwanger bent!
Nee, je bent zeer w.s. niet zwanger! ...ik wil het onderwerp verplaatsen..maar waarheen.... Kan het topic dicht?
Nee, dat niet. Maar af en toe voel ik iets in mijn buik. Ik let er ook steeds op, misschien zit het gewoon tussen mijn oren.
Dan verplaats ik hem bij deze naar eerste symptomen (al denk ik echt dat het inderdaad tussen de bekende oortjes zit hoor). Wil je misschien wel heel graag zwanger zijn / worden? Elmo
mijn vraag ik moet volgende week pas ongesteld worden en probeer al een aantal maanden om zwanger te worden. vorige week was ik onwijs misselijk niet gekotst en heb nu sinds 2 dagen erge gevoelige borsten en ik vind alles stinken. ik kan denk ik nog geen test doen want me eerste ongesteldheid moet nog komen. wat vinden jullie wat ik kan doen of handig is om te doen?? gr nieuwsgierige ik
Wat je het beste kunt doen is wachten totdat je een test kunt uitvoeren en als je echt zekerheid wilt, kun je het beste naar de huisarts gaan.
En wederom...waarom gelijk smijten met adviezen als naar de ha gaan? Ze moet nog ongesteld worden! Dat wacht je toch eerst even af?