Paragnosten, helderzienden, pendel e.d

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sjanienu1, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hier is al een soort topic van: "Wie gelooft er in de naald met het draadje" maar aangezien dat topic al 101 pagina's bevat en het al lang niet meer daarover gaat even een nieuwe...

Ik ben de nuchterheid zelfe en heb dus nooit in paragnosten, helderzienden, pendelen, kaartleggers e.d gelooft...
    Totdat ik nu heel erg met het zwanger worden bezig ben en dat topic las met de naald en het draadje. Nou zo nieuwsgiering ik ben aangelegd ben het ook eens gaan proberen. Kende de methode wel, heb het heel lang geleden wel eens met een ring gedaan.
    Bij mij kwam dus uit dat ik in dec weer zwanger zou raken...
    Nou dan heb je de smaak toch wel te pakken laat ik maar zeggen dus ik verder gaan zoeken op internet naar helderzienden. Heb ik vorige week conctact gehad met zo'n iemand en die zei me dat ik einde kwartaal van 2009 een gezonde, voldragen baby op de wereld zou zetten. (dec, jan dus zwanger). Nou ben ik net weer met 2 paragnosten in contact gekomen en die zeiden me allebei (of ze mekaar kennen weet ik niet) dat ik december zwanger zou raken...
    Nou ja mischien bind ik me hier teveel aan vast want ik ben plotseling heel blij :D En de naald met 't draadje 'verteld' ook steeds hetzelfde. Vind het toch wel erg vaag dat alle methodes hetzelfde zeggen...
    Heeft iemand hier ook ervaring mee en bij wie is het ook daadwerkelijk uitgekomen?
    Sorry voor mijn lange verhaal...

2. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Vroeg me af via wat of hoe aan de paragnosten kwam... Ik vind dat zelf ook wel erg interessant om te weten.

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb het van de site www.mediumwillem.com
    Weet ook niet of dit wat is hoor, heb hier geen ervaring mee

4. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Dus je hebt een paragnost aan te telefoon gehad?

5. hihi hopelijk is t allemaal waar meid! maar pin je er niet op vast he! dan is de teleurstelling zo groot..
    en zoals je weet geloof ik in dit soort mensen en dingen.. maar pas op met wat er op internet en via die media paragnosten verteld word..
    hopelijk komt t allemaal lekker uit en heb je in sept 09 een gezond kindje in je armen :D

liefs marieke

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    He Marieke jij hier? ;)

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Nee sms

8. jah ik hier? ;)

meis bespaar je alsjeblieft de kosten!
    als je echt wilt weten moet je naar een echte paragnost gaan.. maar daar betaal je dan ook wel voor. maar dan weet je ook wel dat je een goede uitslag krijgt.. die lui van de sms enzo die zeggen vaak maar wat!
    ik heb t zelf ook 2 jaar terug gedaan hoor, heb ik naar die lui van net 5 gesmst.. die paragnosten.. kreeg 3 x over hetzelfde antwoord en wat blijkt... ze zeggen tegen iedereen t zelfde:
    geef je lichaam tijd
    je bent er teveel mee bezig
    dat soort dingen!

9. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Was ff nieuwsgierig... ;) Hoop dat het allemaal uitkomt wat ze vertelde

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ach jaaa we zien t allemaal wel haha

11. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Dat is wel zo, maar toch stiekem hoop je wel dat ze gelijk hebbe ;)Tenminste dat ik heb ik ook met al die pendels ...

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja inderdaad. En als het dan niet zo is valt t nog best wel tegen haha

13. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ja, helaas wel... Maar ja, je wordt er toch wel ff een beetje vrolijk van op de een of andere manier, tenminste dat ik heb wel.
    Maar we zullen af moeten wachten

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

he hoi, bij mij hebben ze via het forum ook een x gependeld, 3 verschillende

de een zei dat ik in september zwanger zou zijn, nou niet dus.

de ander zei dat ik in december zwanger zou worden, lets hope so! en nog iemand zei dat ik in februari zwanger zou worden...naja we zullen het dus wel zien
    maar in iedergeval al 1 foute er tussen :) dus pin je er niet op vast. het is wel leuk hor, vind ik ook.

15. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ja, ik vind het ook gewoon leuk en als het uitkomt natuurlijk nog leuker ;)
    Ik vind het ook altijd wel leuk om te pendelen voor mezelf en ook voor anderen...

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    He Bootsy, dus jij pendelt ook ja? :D Hint hint hint...;)

17. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ja, als je wil dat ik pendel, stuur je gegevens maar (voor & achternaam + geboortedatum) ;)

Deel Deze Pagina