Goh, zo voel ik me op het moment ook, afgezien van het misselijk zijn. Afgelopen weekend zou ik op mijn vruchtbaarst zijn en hebben we dan ook veel "geoefend" Over 1,5 week kan ik mijzelf testen. Maar stiekem let je eigenlijk al extra op of je lichaam anders is dan anders. Het is de eerste keer dat we voor het echie gaan, dus heel spannend ook voor ons!
Terese, ja het is een kwestie van afwachten. Mijn huisarts raad mij ook aan om te wachten met testen tot ik ongi moet worden nen het niet wordt. De misselijk is nu ook over maar de andere kwaaltjes blijven vaag aanwezig.Raar he! Nou maar afwachten (en hopen) Groetjes Summer0110
is het niet zo, dat je de derde week nog helemaal niks kunt voelen omdat je nog geen of nauwelijks hormonen aanmaakt?
Hihi, ik ben, zoals je kunt zien in mijn banner, teveel doorgeslagen. Volgende keer probeer ik me niet zo druk te maken
Ik ben 18 juli voor het laatst ongesteld geweest en heb 15 aug mn NOD. Ik heb nu sinds gister echt het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.... menstruatie pijn in mn buik en lage rugpijn... weet iemand wat dit kan zijn? Ook heb ik steeds "stijve" tepels. En de "knoppen" (om het zo maar even te noemen ) lijken steeds rood te zijn....
In principe kan je nu nog weinig voelen, mocht je net bevrucht zijn. Toen ik een paar weken geleden voor het eerst begon, voelde ik ook van alles (zie mijn post in dit topic). Het is dus gewoon een kwestie van afwachten, Rose Ik ben benieuwd of ik mijzelf ook weer gek ga maken komende dagen
Ook ik voelde in de eerste rondes vanalles, als je wat langer bezig bent wordt dan vanzelf minder. Dus meiden niet weer zo stressen he
ik heb een rare vraag, maar weet dus niet of ik die hier kan stellen.. ik ben de laatste keer op 12 juli ongesteld geweest en na mijn ongesteldhei had ik echt (en dit is vies... sorry) een hele dikke klodder afscheiding en het was ook doorzichtig, weet iemand hoe dat kan komen, ik weet nl niet wat ik ervan moet denken. de maand daarvoor was het ook al zo.... ben nu trouwens in afwachting van mijn volgende ongesteldheid, maar ben nu ook al 3 dagen misselijk zo ongeveer... dus.... ik hoop het, maar denk het niet.... g