zwangerschapstest: vaag 2e streepje. Zwanger ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door silas, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silas

silas Nieuw lid

16 feb 2009
    4
    0
    0
    Heb vanavond een zwangerschapstest gedaan. Deze vertoonde een 2e streepje, heel vaag, maar niet ingebeeld.
    Ben ik nu zwanger ? Of moet het streepje overduidelijk zijn ?
    Ik ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 35 dagen. Vandaag is het dag 29 in mijn cyclus. Het kan zijn dat gisteren mijn NOD was, maar mijn NOD kan evengoed binnen 6 dagen pas zijn.
    Ik heb wel sinds eergisteren een heel klein beetje bruin verlies. Bij ongie heb ik dat normaal enkel de avond voordien, om de volgende dag ineens goed door te zetten.
    Verder heb ik pijnlijke borsten, vooral aan de buitenkant, naar de oksels toe. Ook heb ik regelmatig ongi krampjes, maar eerder zeurderig. Veel pukkels, ook op mijn borsten en vreselijk moe ! Heb het gevoel dat ik 's middags op het werk ter plekke in slaap kan vallen. Soms ook trillende benen en een dizzy gevoel in mijn hoofd.
    Moet ik morgenvroeg opnieuw een testje doen ?
    Ik durf het bijna niet te hopen ! Zou wel super zijn dat het al zo snel zou lukken....!

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Een vaag streepje is normaal zwanger...heb je er een foto van? :)

Ik zou idd morgenvroeg of anders woensdagochtend nog even met ochtendurine testen!

3. silas

silas Nieuw lid

16 feb 2009
    4
    0
    0
    nee, ik heb er nog geen foto van genomen.
    ik ga dat zeker eens doen ! Bedankt voor de tip !

Lieve groetjes !

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Graag gedaan hoor! ;)

Ik weet hoe spannend deze periode is! :)

5. Gdbabyboom

Gdbabyboom Nieuw lid

22 feb 2009
    2
    0
    0
    hee silas... Nou als ik jou was zou ik nog maar 1 test doen maar volgens mij ben je 99.9% zwanger want bij mij ging het ook zo... Ik dacht op gegeven moment zelfs dat ik teveel Urine in de test had gedaan (wat natuurlijk niet kan)hahahaha Maar na me 3de digitale test bleek het wel zo te zijn! Suc6 en geniet ervan as het zo mag zijn!

6. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Heeej meis..

Ik heb dat ook gehad. een vaag streepje, dacht ligt aan mij dus ik nog een test gedaan negatief. dus of nog 1tje doen of misschien naar huisarts. mijn mening over die testen zijn dat ik ze niet betrouwbaar vind

Liefs Shirl

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik had bij mijn eerste test ook een heel vaag streepje en ik was toch echt zwanger!
    Ik zou nog een test doen met ochtend urine!

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Gewoon morgen of overmorgen nog een keer doen.

De streep komt alleen op als je HcG in je urine hebt. Op een andere manier kan hij echt niet komen (in ieder geval niet na 3 minuten). Een streep is dus echt een streep, gefeliciteerd!

Ik heb trouwens ook na een klein weekje nog voor de zekerheid ook nog een test gedaan, voordat ik het iemand ging vertellen. Die knalde toen meteen er vanaf. Succes er mee!

9. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    De klachten zouden ook eventueel door het ontpillen kunnen komen.

Maar idd ze zeggen een streepje is een streepje hoe vaag ook.
    Zou ook morgen of overmorgen het nogmaals doen met ochtendurine, maar denk net als mijn voorgangers dat kan zeggen gefeliciteerd meid!

10. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    Ik heb het zelfde, ik heb ook een test gedaan (een dipstick van sensitest) en ik had ook 2 streepjes, wel heel vaag maar hij stond er zeker weten.
    Ook test ik al ander halve week positief bij mijn ovulatie testen,ook dit heb ik nog nooit eerder gehad.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes charissa

11. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    @ Charissa87, ik wil je niet ontmoedigen maar met de sensitest dipstick wordt volgens mij wel aangegeven dat je het beste kan testen op de dag dat je normaal gesproken ongesteld moet worden. (net als bij alle andere testen trouwens). Je bent wel heel vroeg... Ik adviseer je om een paar dagen te wachten, tot een week en dan nogmaals een zwangerschapstest uit te voeren. Zelf heb ik de vorige ronde een zeer korte menstruatie gehad van wel 1 hele dag en dacht misschien is het raak. met Clearblue een paar keer getest, eentje gaf nl ook een vaag streepje aan maar het was gewoon helemaal niks..Ik vertrouw de testen dus ook niet ! Maar goed...wie weet is het bij jou wel raak :D

12. daantjee

daantjee Lid

11 feb 2009
    5
    0
    0
    breda
    Hoe licht het streepje al is je bent toch zwanger dat was bij mij ook al 5 dagen voor mij NOD

13. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    Ja klopt inderdaad ik was ook erg vroeg :oops:
    Komt omdat ik me gewoon heel anders voel dan normaal en ik dus ook zo lang van die positieve ovulatie testen had :confused: , en overal op internet staat dat dat kan betekenen dat je dan zwanger bent.

daarnaast heb ik ook erg last van gevoelige borsten :) , dus kreeg een ingeving om gewoon een test de doen, en aangezien ik een positieve test kreeg ben ik er meer gaan doen.. maar die waren weer negatief.. :cry:

Maar nu wacht ik in iedergeval tot het weekend om weer een nieuwe test te doen... hoe moeilijk ook :p om te wachten

spannend hoorr... ben al een jaar bezig... :) :rolleyes:

groetjes Charissa

14. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    @Charissa , nou ik duim voor je.. ! :D :D

15. daantjee

daantjee Lid

11 feb 2009
    5
    0
    0
    breda
    oke nou ik heb vanaf die 5e dag voor mij NOD elke dag een test gedaan en elke keer een licht streepje en de 5e dag was hij dus beter en sneller zichtbaar :d

16. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    @Daantjee: Gefeliciteerd !

hoeveel rondes heb je er over gedaan?

@mel2 dankjewel, ik duim mee :p

Groetjes charissa

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik zit nu 5/6 dagen voor min NOD en heb net getest( 's middags dus..kreeg m net per post) .
    Nou vroeg ik me af...heeft deze matcare ultra test een voorgedrukt streepje/indroogstreepje?
    Om heel eerlijk te zijn zie je niets..maar als ik heeeeeeeel goed kijk lijkt et net of er heeeeeeel in de verte een soort schaduwstreepje te zien is.. Zeker geen duidelijke streep...kan m dus ook niet op de foto zetten..
    Maar goed, weten jullie dat?

xx

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    O sorry meiden, heb m bij het verkeerde topic gezet.. :rolleyes:

19. denise84

denise84 Lid

23 feb 2009
    5
    0
    0
    Verpleegkundige
    Een streepje is een streepje!
    Ik zou over een dag of 3 nog een keer testen!

20. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    heb vrijdag met deze test getest en ook ik had een licht rose streepje! moest hem er wel voor slopen om op de strip te kijken, vind behoorlijk onhandig dat plastic!
    Maar morgen echt, weet ik waar aan toe ben

Deel Deze Pagina