Hoi, Ik ben benieuwd wie van jullie dit heeft ervaren onderin je buik (links/rechts?) en dit is blijven houden, ook dagen na de eisprong. En bleek je ook zwanger te zijn? Ik heb dit sinds mijn eisprong nu al een aantal dagen. Het kan natuurlijk helemaal niets zijn, maar toch een beetje spannend
bij mij blijft dat duuren tot de ongi . moet wel zeggen dat het deze keer heel anders voelt dan normaal
Je blijft dus die trekkende pijn houden voor een week of twee? Ik ken dat van mezelf niet. Maar ik heb nu ook voor het eerst sinds een jaar of elf weer een normale cyclus. Afwachten dus. Ik hoop voor je dat dat andere gevoel zwangerschap betekent! ps. Wat is er anders nu in vergelijking met het normale trekkende gevoel?
dat is heel moeilijk uit te leggen. moet zeggen de vorige ronde had ik constant dat gevoel ik dan veel en nu maar met vlagen . nog 3 dagen voor ik ongi moet worden maar voel niet echt die ongi pijn en normaal wel een week van te voren . ook heb ik altijd veel hoofd pijn maar dat nu ook niet . en dan nog andere dingen (.)(.) doen pijn, en na t warm eten komt t steeds omhoog . bloedend tantvlees. wit verlies hoop dat t iig een goed teken is en voor jou ook natuurlijk
3 dagen nog maar! spannend! Ik heb dat gevoel van avondeten dat 'omhoog' komt ook. Normaal niet. Laat je het weten als je meer weet?
jah dat heb ik ook heel erg nu ook heb om half 6 gegeten en heb t nu nog ! heel verveld . verder niet misselijk ! had gister al getest maar natuurlijk negatief dus moet nog ff wachten
Haha Ik ook nu. Heb een vraagje trouwens. Hoe plaats je de opmerking waarop je reageert in een vakje boven je antwoord zoals jij doet? (Ben pas een uurtje of drie actief op dit forum)
Dank je! Ik had de Mirena spiraal, tot begin deze maand. Dan heb je zo'n kleine hoeveelheid hormonen in je lichaam (een vijftigste tot een onderste van de hoeveelheid van de pil) dat je vaak meteen al zwanger kunt worden. Mits je de ovulatie gewoon hebt/had (ook tijdens Mirena kun je die gewoon hebben). Ik heb mijn eisprong een week geleden gehad. Daarna en nog steeds dat trekkende gevoel (heb ik nooit), en sinds 2 dagen dat gevoel dat je eten omhoog komt (brandend maagzuur? Heb ik ook nooit). Maar het zou wel een gelukstreffer zijn, zo snel zwanger (hoewel: mijn en zijn ouders waren ieder keer bij eerste keer proberen zwanger ). Anyway, ik vind het spannend om zo voor het eerst aan het proberen te zijn. En jij, hoe lang ben jij bezig met proberen?
ik heb dat ook als ik me eisprong heb gehad dat ik dan een zeurend gevoel heb tot aan de nod, weet net waarom dat is, ik denk niet dat dat iets met een zwangerschap te maken kan hebben kan natuurlijk wel, maar heb er meerdere over gehoord en die tog gewoon ongie zijn geworden, maargoed we hopen dat we zwanger zijn natuurlijk! spannend!
Is wel goed om te horen. Ik kende het niet als 'normaal' verschijnsel. Word ik niet te 'hoopvol'. Maar ik blijf het spannend vinden allemaal
jazeker ik ook! het is elke keer zo spannend, maar ook steeds weer een teleurstelling als je weer ongie geworden bent! en dat wachten dat duurt ook zo lang elke keer! pfff, maarja, ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn! alhoewel dat erg moeilijk is haha
Ja, ik kan nu al niet wachten! En ik ben echt nog maar net bezig. Ik ga er nu maar lekker van genieten, die spanning van "ben ik zwanger?". Het lijkt me wel naar worden als je echt al lang probeert en het lukt maar niet. Voor jou dus nog 8 daagjes... Spannend
ik heb nu nog steeds onder in me buik krampen boven me schaambot zeg maar weet niet precies wa dit is , ik denk zelf dat het met de groei temaken heeft ? Liefs Roxanne
he sorry maar was gister meteen naar bed gegaan voelde me ineens niet echt lekker .nu is t nog vroeg moet zo gaan weken ! ik ben in dec gesropt met de pil. heb deze zo'n 9 jaar geslikt. bij mijn ouders en zus was t meteen raak dus hoop dat t deze keer ook raak is ! ga maandag testen of dinsdag. je hoort wel als t is gebeurt
hey hoe leuk heb precies dezelfde klacht en was eens opt forum aant kijken of andere meiden hetzelfde voelen namelijk heb sinds paar dagen een zeurend gevoel in mijn rechteronderbuik verder zijn de borsten ook gevoeliger dan anders maar goed dat heb ik nog gehad, dat zeurend gevoel is nieuw... Ik test volgende week woensdag! spannend! calani
Ja, leuk die herkenning! Ik heb zelf helemaal geen vriendinnen om me heen die zwanger willen worden of een kind hebben De meesten zijn zelfs single (en op mannenjacht ). Anyway, trekkende gevoel is nu meer gevoel van steekjes geworden en van plek verhuisd? Het was links in mijn onderbuik en nu wat meer naar midden/rechts onderbuik. Ik zou volgens gemiddelden de innesteling morgen hebben. Haha, wel leuk om er zo in op te gaan ! Maar ik hang er nog niet echt iets aan op hoor. Het kan ook allemaal langdurige PMS zijn tenslotte. En @ lisa1883 : Geen probleem . We moeten allemaal wel eens slapen . Ben benieuwd nar je uitslag! Groetjes allemaal!
hey dames ! heb vanaag ontzettende ongi pijn gehad balen dus denk dat ik gewoon ongi word dus wacht zeker met testen tot mijn nod dag !
Afwachten dus maar. Wat gaat dat toch tergend langzaam.... Balen als je niet zwanger blijkt Ik hoop voor je van wel! ps. Gelukkig pas je tweede ronde. Nog heel lang geen reden tot ongerustheid!