Balen omdat je je goed voelt! Geen symptomen...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lolieken, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hallo dames,

Nog eens een "lucht je hart" topic. Er zullen vast en zeker al onderwerpen over zijn. Maar ik voel me dus goed. Voel helemaal niks speciaal terwijl ik bij de vorige zwangerschap zo misselijk was dat ik amper kon lopen...

Erg he, alsof de misselijkheid je garantie geeft maar zo voelt het wel. Ik heb nog geen echo gekregen dat zal pas rond week 9 a 10 zijn en ben nu bijna 7 weken. Heb af en toe wat krampjes en eens een steekje hier en daar maar daar blijft het bij.

Zijn er hier nog dames die bij de eerste goed ziek waren en bij de tweede niks speciaals voelde? Ik voel me dus helemaal niet zwanger. Buiten mijn buik die wat zwelt en ik geen gewone broeken goed meer aankan is er niets. Geen pijnlijke borsten, geen misselijkheid.

Ik heb plots zo'n schrik. Ik heb al een gezond kindje en als ik daar aan denk dat heb ik het gevoel van "wie zien wel wat komt dat komt" maar meestel heb ik gewoon erge schrik voor de eerste echo. :( Dat het hartje niet zou kloppen ofzo.

Wie nog meer?

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik heb ook weinig tot geen symptomen. Op wat vermoeidheid en afscheiding na dan. Ik moet wel zeggen dat ik tijdens de zwangerschap van mn dochter ook niet zoveel symptomen had.

Ik ben wel erg bang.. maar dat komt omdat ik eind vorig jaar een mk heb gehad. Nog een kleine anderhalve week tot de echo, pff kan neit wachten!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ben ook niet misselijk hoor! (behalve in de supermarkt de laatste week....blegh!)
    En heb al 3 goede echo's gehad!

Maak je niet te druk ! Geniet maar dat je je goed voelt!:D

x

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    heel herkenbaar. ben vandaag 5 wk en 1 dag en heb nog steeds geen gespannen borsten terwijl ik dat bij ma met 13 wk wel vrij vroeg (volgens mij nu al) had.. maak ik me soms ook direct zorgen..

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ja ik heb dat ook best wel. Zorgen maken is natuurlijk voor niets goed. Maar het is alleen maar omdat je zo graag wilt dat het goed gaat natuurlijk. :)

6. fafje

fafje Niet meer actief

Ik ook weinig symptonen...en dacht mss neemt het toe naarmate je langer zwanger bent...maar nee...zo'n raar geveol dat je je niet "zwanger" voelt...:(

Hoop dat donderdag bij mn 2e echo het hartje duidelijker te zien kloppen, op een andere manier krijg ik niet echt veel bevestiging!

Succes allemaal! liefs

7. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hier ook geen symptomen.. nou ja beetje moe en afscheiding thats it. Bij mijn eerste zwangerschap was dit ook zo, dus daarom had ik ook al zo snel het gevoel "zwanger".
    Vind t nu wat enger dat bij de eerste, weet niet waarom. Misschien omdat ik het al heb meegemaakt ofzo en nu weet wat ik voel. Maar ik voel helemaal niets en dat maakt t zo eng. Ik heb pas op 8 feb de eerste afspraak en dan niet eens een echo.. ach t zal allemaal vast meevallen. Hopelijk groeit de kleine uk goed en doet alles het.

8. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Klinkt mss vreemd maar ik ben blij dat ik niet alleen ben. Nu bij de tweede vind ik het precies enger dan bij men eerste. Gek he.

Spijtig dat je thuis niet stiekem een echo kan nemen. :D Alhoewel of het echt goed zou zijn weet ik niet. :) Maar ik verlang wel heel erg om mijn wondertje te zien.

Verder heb ik wel last van hoofdpijn al een dag of twee maar is dat een zwangerschapsymptoom? :)

9. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hmm geen idee.. maak je je niet te druk? hihi.. zou ook nog kunnen natuurlijk.
    wachten duurt idd erg lang..bah niets aan. Had wel kunnen liegen tegen de verloskundige dat ik niet weet wanneer mijn laatste menstruatie was, dan krijg je eerder een echo om te kijken hoe ver je bent, maar ik kon gewoon niet liegen. Stom eigenlijk anders had ik misschien met 6 wk kunnen kijken of er een kloppend hartje is. had ik bij mijn eerste ook, maar toen wist ik echt niet of ik ongesteld was geweest of dat t een innesteling was.. dus tja toen kreeg ik een echo met 6 wk en eentje met 11 wk. leuk!!

10. m038

m038 Actief lid

14 sep 2007
    167
    0
    16
    hahaha,

wat fijn dat meer mensen dit hebben, bij mijn eerste zwangerschap was is in het begin zo misselijk dat ik niets binnen kon houden. alle kwalen kwamen voorbij. en nu helemaal niets. de test zegt positief maar op iets grotere borsten na en een niet zo gezellig humeur zou ik het bijna vergeten... raar he! zou het dan toch echt anders zijn de tweede keer... ben in ieder geval een stuk onzekerder dan bij de eerste zwangerschap. heb volg week afspraak bij huisarts gemaakt en dan hopen dat ik snel bij de gyn terecht kan om eens te kijken of er een mooi hartje klopt daar binnen!

juist omdat je niet misselij bent ben ik zo bang dat het kindje het niet goed doet ofzo... je hoort zo vaak dat het hcg moet verhogen maar heb niet het gevoel dat het nu echt meer wordt. heb nog steeds een gewone streep op mijn testen staan en geen knal van het scherm streep zoals bij mijn eerste zwangerschap.....

voorlopig blijft het hier dus nog even een beetje spannend.....

groetjes

11. susy26

susy26 Niet meer actief

hoihoi, ik heb ook totaal geen klachten! Van begin af aan 'nog' niks gehad,gelukkig! Alleen wat gevoelige borsten! En vandaag wat last van me maag,opgeblazen gevoel..aan het groeien denk haha ..geniet er lekker van,kan altijd nog komen natuurlijk! Maar nu lekker genieten!!

liefsss

12. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ik heb wel om de haverklap gerommel-gezeur in mijn baarmoeder... er gebeurt daar iig van alles.
    herkenbaar?
    elke keer ben ik bang dat het krampen worden maar nee, dit heb ik al 3 wk op en af..
    ben nu 5 wk en 1 dag.

13. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hier nog zo een ongerust zieltje!

de eerste week na NOD had ik wel wat klachten .. nu lijkt me dat minder (ofwel is het een gevoel en ben ik die 'mini'-klachtjes van toen al gewoon)

het is natuurlijk wel handig en fijn maar het maakt je zo vreselijk onzeker! ik voel me bij momenten echt niet zwanger en ben dan zooo blij als ik een steekje in men baarmoeder voel!

klinkt allemaal zo dom :D

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Meiden houden zo.

Ik had met Isabella geen klachten.

Nu lijk ik elk symptoom te krijgen.

Moe, misselijk, pijn in rug, pijn in bekken ( banden) , bloedneuzen, flauwvallen.

En het meeste al vanaf week 6.

Ik duim voor jullie mee dat jullie lekker symptoom vrij blijven.

15. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hoi dames,

dat van die krampjes herken ik ook. Die komen en gaan en elke keer ben ik toch wat ongerust. Net omdat ik niet misselijk ben. Ben normaal vandaag een 7 weken en toen was ik vorige keer echt al "kots" misselijk. Ok, mss moet je er niet op roepen maar ik was toen geruster dan nu. :)

Verder buiten krampjes, steekjes af en toe geen symptomen. Borsten doen niet gek, voel me niet bijzonder moe. Even moe als anders als je kleine je er om vijf uur 's morgens uitzet. :D

Maar ik besef ook dat ik gewoon zal moeten afwachten net als iedereen. Ik heb mss een beetje pech dat ik een late echo zal krijgen. Vorige keer was het vroeger maar volgens mij is het gewoon druk.

Je kan altijd bellen en zeggen dat je heel erg ongerust bent maar dat vind ik dan ook weer niet eerlijk. Tot hier toe heb ik geen reden he. Buiten het verschil met mijn vorige zwangerschap.

Ik denk dat je gewoon niet te hard mag vergelijken. :)

16. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Hier ook weinig verschijnselen, alleen wat krampen gehad en pijnlijke borsten. Je wordt er wel heel erg onzeker van. Pas over 3 weken echo, we moeten toch maar afwachten!

17. anja25

anja25 Actief lid

23 jun 2009
    100
    0
    0
    drenthe
    hoi dames

Hier hetzelfde ik heb ook nergens last van ja alleen een heel klein beetje gevoelige borsten als ik ze aanraak en afen toe wat steekjes en krampjes in de buik Toen ik overtijd was had ik wel wat ongie krampen dus dacht ook echt dat ik ongie ging worden maar verder helemaal niks.
    Ik mag as vrijdag eindelijk heen voor de 1e echo ben heel blij maar ook heel erg bang dat het mis is omdat ik niks voel. wat zal ik opgelucht zijn als het hartje klopt.

18. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hey dames bedankt voor jullie reacties! Heb denk ik te vroeg dit topic gestart. Sinds gisteren ben ik even misselijk als toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Niet normaal misselijk. Ik was vergeten hoe het was. :) Ik wist dat ik had afgezien toen maar zo? Dan zit ik gek mens dat ik ben daar op te roepen!! Vandaag even misselijk opgestaan...

Het ergste is je moet vooruit he. Je kindje verzorgen, wat spelen, je huishouden. Ik ben gelukkig thuis. Stom, dat ik hier zo heb op zitten roepen. :)

19. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou wat ik nu heb heb ik nog nooit gehad met mn andere zwangerschappen.. ben 8,5 week en heb me een grote memmen:p snap er niks van haha:D

20. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    sterkte dat j nu wel "ziekjes" word, hoop dat ik wanneer ik zwanger word nergens last vn krijg. Ben eerder (ongewenst) zwanger geweest kon niks binnenhouden zelfs heen drinken als k maar wat rook rende k al naar de wc was behoorlijk snel 10 kg afgevallen in 6 week pff wat een hel was dat:(

Deel Deze Pagina