Hey meiden, zit inmiddels ronde 3, en ook al had ik niet verwacht zwanger te zijn (ivm weinig klussen) ik denk toch dat het raak is. Zit nu een week voor mn nod en heb sinds gister een soort pijn/krampen in m'n onderbuik, het is een vreemd drukkend gevoel. heb sinds een week ook veel.witte afscheiding en met toen ik naar de wc ging had ik met afvegen een lange witte sliert (sorry voor de viezigheid) ook heb ik laat van mn onder rug en ondanks dat ik vreselijk moe ben lukt t niet om in slaap te vallen. Wat denken jullie?
Kan maar kan ook zijn dat je nu goed ontpilt bent. Bij de ene duurt dat lang bij de ander is het zo voorbij. Ben heel benieuwd op je test over een week! Zal voor je duimen.
als ik je hoor over een lange witte sliert , dan denk ik eerder aan je eisprong.... want dan verandert je slijm ook... voor de rest is er niks zinnigs over te zegen tot na je test
Ik vind het ook klinken als je eisprong. Is heel goed mogelijk dat je cyclus schommelt. Kan best ineens een lange cyclus zijn. Ik hoop natuurlijk op een positieve test voor je.
He LittleAngel ik zit ook een week voor mn nod en heb dezelfde dingen als jij. Ook veel afscheiding (geen slierten maar wel duidelijk meer dan anders), moeite met in slaap komen en steekjes in mn onderbuik. Al heb ik dat laatste wel vaker gehad. Wat ik deze ronde opvallend vind is dat mijn borsten echt een stuk groter, gevoeliger en strakker zijn ineens Dat heb ik sinds dinsdag en sinds gister zijn ze ook erg gevoelig. Niet eens de tepels maar echt de hele borst. Normaal heb ik dat echt nooit, dus ben heel benieuwd of het misschien raak is dit keer Wanneer wil jij testen? Ik ga zondag een testje wagen, dan ben ik 10dpo dus denk dat het wel kan. En zondag is mn vriend jarig en ik hoop zo dat ik hem een knaltest kado kan geven!
Hier ook hetzelfde, op de slierten na. Wel veel witte afscheiding en ontzettende last van mijn rug en buik. Het is echt een ander gevoel dan de eerste drie maanden. Ik heb komende zondag/maandag mijn NOD (een beetje gemiddeld... Aangezien ik afgelopen maand echt een lange cyclus had). Dinsdag heb ik al een test gedaan, was negatief... Maar het gevoel is echt anders.... Ach... we wachten wel weer af. Ik word er soms wel een beetje zenuwachtig van... Zou het allemaal wel werken bij mij of bij mijn vriend... We zijn nog maar kort bezig, i know, maar toch.