Ik heb me toch een buik ! Net of ik 5 maand in verwachting ben! Fotos zal ik jullie besparen, geloof me op mn woord Sinds 5 dagen na mn eisprong al buikklachten. Normaal heb ik ook wel last van een dikke maag (ook lucht) maar nu is mn onderbuik ook helemaal opgezet en gespannen. Heeft iemand ervaring?
ik hed dat zelf ook al 4 dagen en nu nog steeds terwijl ik al overtijd ben maar weet gewoon zeker dast ik zwnager en heb het heel erg warm en opgezette buik en heb geen honger lijkt net of alles boven blijft hangen als ik eet meschien herken je dat zelf had ik eerst ook hoofdpijn maar heb ik nu geen last van groetjes samantha
Hoi Knor! Ik hoop voor jou dat je een mooie test in handen zult hebben binnen een paar dagen! Enkele maanden geleden was hier ook al een topic over opgezette buiken met een aantal meiden (o.a. ik ) die ook verschrikkelijk veel last hadden van een opgezette buik, inderdaad met het uitzicht al enkele maanden zwanger te zijn. Spijtig genoeg waren onze testen toen allemaal negatief. Ik heb het nu ook nog heel vaak, gewoon door mijn darmen denk ik. Maar ik hoop dat het voor jou wel een beter teken is
heb dat eigenlijk altijd voor m'n nod. maar had het ook met 2 mnd zwangerschap. kan dus vriezen of dooien