Wie heeft de online zwangerschapstest?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KanjerB, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie heeft de online zwangerschapstest gedaan en is wel/niet zwanger?

1. WEL zwanger

2. NIET zwanger

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi allemaal, ik zag ergens op het forum dat er een link is voor online zwangerschapstesten, nu vraag ik me af wie deze testen heeft uitgeprobeerd en later ook echt zwanger bleek te zijn, of juist niet

Bij mij kwam 75% positief ui, ik denk natuurlijk dat dit niet klopt omdat ik niet kan geloven dat ik zwanger be of kan zijn.

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ik heb hem ook gedaan voordat ik zwanger was en toen zei die 80% kans op zwangerschap dus test was positief nou toen mooi niet dus hahah
    maand later was het wel raak :D je moet het niet zo serieus nemen met die online test je moet het meer zien als lolletje

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36

Hoi joyce,

wat leuk dat je nu zwanger bent, heeeel veeeel plezier met je kleine.

Maar die onlinezwangerschapstest neem ik ook niet serieus ik vond het alleen leukt om te doen maar, vroeg me daarna erg af of er nog andere mensen waren die de online test hebben gedaan en wat voor uitslag ze kregen enz... Dus eigenlijk gewoon nieuwsgierig

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Oepsss ik zie dat ik mijn topic bij een verkeerd onderwerp heb geopend... Ik wilde het bij zwanger worden plaatsen... foutjeee :oops:

Deel Deze Pagina