Kom op zeg. Een negatieve test, aan de pil, gewoon ongesteld.... Het zou wonderbaarlijk genoemd mogen worden als er sprake van een zwangerschap zou zijn.
Misschien een buikgriepvirusje? Of last van je dikke darm? (dat kan je ook in je rug voelen). Een zwangerschap lijkt me bijna uitgesloten...
nou nou dames ik begrijp jullie reaktie maar ik begrijp haar ook wel hoorr waarom ze dat denkt. A. ze wil ht stiekem heel graag (en we weten dan allemaal hoe onze lichaam kan reageren) B. het komt in haar familie voor (tja dan zou ik ook denken dat kan mij ook gebeuren) laten we het gewoon afwachten want alles kan dus ook zwanger worden tijdens de pil, menstruatie of zelfs spiraal. ik zal jullie zeggen ee nicht van mij was al in de overgang had al een jaar geen menstruatie meer gehad en is toch nog op haar 50e zwanger geraakt rarara hoe kan dit dan, alles kan! laten we haar gewoon steunen in haar bezorgdheid en niet afkraken.
Ik ben het dus volledig met je eens! ik zat me al te ergeren hoe sommige dames op dit meisje aan het praten was! ik vind het wel een beetje triest. Dit meisje vraagt advies en wat krijgt.... bijna verwijten naar haar hoofd gesmeten!. Ik zelf denk wel dat het beter is om dit meisje in haar waarde te laten dames, dat doen we tenslotte ook met andere toch! en wij hebben allemaal echt wel eens gedacht van zou het toch? en helaas wij zagen ook spookjes en bleken wij ook niet zwanger te zijn... tenminste ik wel omdat je het toch graag wilt. Toedelssss
Ik neem aan dat dit ook over mij gaat omdat ik nou eenmaal eerlijk zeg wat ik ervan denk. En dat is dat ze niet zwanger is. Wat moet ik dan doen? Ze vraagt er toch naar? Bovendien heb ik nog nergens gelezen dat ze verwijten naar haar hoofd krijgt geslingerd. Ik erger me er juist aan dat je hier je mening (waar de TS naar vraagt) niet mag geven als die misschien niet aansluit bij die van een ander.
Daar gaat het denk ik niet om Renate, maar wil hier ook niet verder te diep op ingaan, want dat schiet ook niet op. Maar ik denk meer dat het de verwoording is van je reacties... bij de een zet je er nog neer "Apart" en bij de andere tekst zet je er weer neer "Kom op zeg. Een negatieve test, aan de pil, gewoon ongesteld.... Het zou wonderbaarlijk genoemd mogen worden als er sprake van een zwangerschap zou zijn." en dat komt wel een beetje over dat ik denk van nou nou... net of het meisje een of ander vaag verhaal zit op te hangen. Ze heeft het vermoeden gewoon echt, en ok de test was negatief... maar die van mij was ook 2 x negatief, en op de vrijdag erna was die licht positief en dus ook zo zwanger als maar kan. En er zijn genoeg wonderbaarlijke dingen wat betreft zwangerschap ik ben er zelf eentje namelijk van. En ik denk dat het forum inderdaad is om je reactie/mening te geven, maar het kan wel op een manier dat iedereen in zijn waarde wordt gelaten. Let hierbij wel op dat geschreven teksten altijd anders overkomen dan datj e met elkaar praat ivm de klemtoon uiteraard. Nou goed, meer wil ik er niet over zeggen, maar wellicht dat er iets meer op gelet kan worden want je kan er iemand mee schaden denk ik. Gr. Brigitte
Ik vind het ook niet fair om iemand zijn onzekerheid of hoop te gaan voeden door maar mee te gaan praten. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel en zijn er vrouwen wél zwanger geworden door de pil heen, maar als jij een vraag op een forum post, dan kan je afwijkende meningen krijgen.
Ik ben t volledig met Appeltje eens. Ze slikt de pil, is gewoon keurig op tijd ongesteld geworden en de ongi heeft de gebruikelijke tijd geduurt. De kans dat ze idd zwanger is, is minimaal. Moeten we dan maar meepraten of gewoon eerlijk zeggen wat we denken? Tuurlijk zijn er uitzonderingen en misschien is MissyZuilen wel een uitzondering en is ze zwanger. Maar die kans is zo ontzettend klein, dat ik en anderen met mij denken dat er wat anders aan de hand is. @Missy ga naar de huisarts, een opgezette buik is niet goed en kan zoveel oorzaken hebben, dus laat je gewoon onderzoeken.
Ik ben het er ook zekers niet mee eens om mensen aan te gaan praten om te gaan testen als uit alles blijkt dat ze waarschijnlijk niet zwanger zijn. Doe mij maar eerlijke meningen.. Zou ik zwanger zijn? Ik denk... nee
Wat dat betreft ben ik het ook wel eens dat sommige mensen meepraten naar het positieve,terwijl dat hier inderdaad de kans wel erg klein is.Ik denk dat de voor de hand liggende en duidelijkste manier toch een huisarts op dit moment kan geven.SUCCES!
daa ben ik t ook allemaal me eens hoor ook ik denk dat ze niet zwanger is heb dat overigens ook niet gezegd