Borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LadyZorra, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden, moet je altijd pijnlijke, gezwollen borsten hebben als je zwanger bent? Ben voor het eerst in m'n leven overtijd, heb op zich wel wat verschijnselen, maar niet echt super veel last van de (.)(.)
     
  2. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik kreeg eerst alleen gevoelige tepels... maar geen pijnlijke borsten...

    ik kreeg t ook pas later in mn zwangerschap, dus ik ga hard voor je duimen, want t is mogelijk hoor :D
     
  3. pluisje79

    pluisje79 Lid

    1 jul 2007
    58
    0
    0
    Hoihoi,

    Ik ben nu 9 dagen te laat.

    Mijn tepels doen echt zeer, en ik krijg sinds gister bultjes op mijn tepelhoven. Ik hoop ook pijn onder in de buik, het lijkt een beetje op ongi worden, maar het is net anders. Gisteravond in bed een beetje misselijk....ik vind het ook lastig. Het is pas mijn eerste ronde na 13 jaar aan de pil en roken.....ik zou het niet geloven als het zo zou zijn....zaterdag gaan we testen, ik weet het ook niet, kan ook ontpillen zijn. Maar ik voel me in elk geval zowiezo anders dan normaal. Het is ook zo anders bij iedereen.

    Groetjes,
    Pluis
     
  4. baby2angel

    baby2angel Nieuw lid

    3 jul 2007
    4
    0
    0
    hey hey

    Ik ben pas zwanger van het tweede wondertje maar zooo he, mijn borsten doen echt pijn! Ze lijken wat opgezwolle en ze voelen wat hard aan. Ook rond de tepels is het wat donkerder en wat opgezeter.

    Nou ik hoop het voor je.
    groetjes
     
  5. mashaa

    mashaa Lid

    4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar
    ik heb naast andere syptomen ook een paar dondere vlekken rond mijn tepels, en een ader die richting mijn hals loopt,

    ik hoop voor jullie dat het deze ronde ook zo mag zijn,
    we gaan rond dezelfde tijd testen spannend hoor!

    ik ga vrijdag of zaterdag testen,

    voelen jullie je ook anders dan anders en van slag?
     
  6. mashaa

    mashaa Lid

    4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar
    oeps verkeerde topic ik zie dat je weer bij dag een zit, sorry en veel succes bij je nieuwe ronde
     
  7. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik zag gister wel dat ik witte puntjes rond mn tepels heb.. t lijken wel gerstekorrels! nooit eerder gezien maar heb maandag negatief getest
     
  8. leoniee

    leoniee Lid

    18 jun 2007
    35
    0
    0
    ik heb ook maar hele gevoelige tepels...
    nu beginnen mijn hele borsten wat gevoeliger te worden maar absoluut niet extreem....
    Toen ik testen voelde ik mijn borsten zelf helemaal nog niet...
    groetjes!
     
  9. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    het is pas sinds een paar weken dat ik mn borsten voel
    Is voor iedere vrouw weer anders, denk ik.
     
  10. pluisje79

    pluisje79 Lid

    1 jul 2007
    58
    0
    0
    Hoihoi,

    We zouden zaterdag testen....toch vandaag maar gedaan, want de testen kwamen met de post. Op naar ronde 2, want hij was negatief. Mijn borsten worden ook minder gevoelig. Dus wijten we het aan ontpillen. Het geeft ook niet, want we beginnen pas net. Toch nog steeds niet ongi, dus wachten we dat maar af.

    Groet,
    pluis
     
  11. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb pas in de 8ste maand van mijn zwangershap last gekregen van mijn borsten daarvoor helemaal niet.
    Ik vrij snel een buikje en last van misselijkheid en errug moe.
    Dat gevoel van ongesteld worden had ik heel erg trouwens , ik was zelfs bang dat ik een miskraam zou krijgen maar het schijnt er bij te horen.
     
  12. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb totaal geen pijnlijke of gevoelige (*)(*), terwijl ik dat normaal wel had voor de ongi! ;)
     
  13. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn borsten voelden wel vreemd aan, maar pijnlijk waren ze niet.
     
  14. Roosje76

    Roosje76 Actief lid

    30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Ik heb hele pijnlijke borsten, ze zijn opgezwollen en er komen ook bultjes op mijn tepels. Kan ze bijna niet aanraken zo zeer doen ze. En ze worden groter :D
     

Deel Deze Pagina