Hallo, Heb de laatste 2 weken erg veel last van krampen in mijn buik. Moe, pijnlijke (.)(.) ook gevoel dat ze veel groter zijn geworden,beetje gevoel van misselijkheid maar nog niet zo erg dat ik moet overgeven, veel witte vloed Ik ben gewoon aan de pil, vorige keer toen ik ongi was niet zo dendert veel. ook niet veel last gehad. Maar.....ik wil ook graag een kind, en denk er ook veel bij na. Kan het niet gewoon zo zijn dat ik het te graag wil en daarom deze klachten heb?
het kan zijn dat je zwanger bent natuurlijk, wanneer had je ongesteld moeten worden? heb je al een test gedaan?
je laatste ongesteldheid was ook stuk minder dan normaal? zou wachten tot na het weekend anders testen! succes
volgens mij vraagt ze of je ook symptomen kan hebben als je niet zwanger bent maar het wel graag wilt, dus een soort van schijnzwanger? nou daar weet ik het antwoord niet op dus misschien? en anders snap ik het ook niet, als je aan de pil bent en zwanger wilt worden.... dat werkt meestal niet, of je moet bij de 0,01% horen die zwanger wordt met de pil, maar als je zwanger wilt worden is stoppen met de pil inderdaad wel handiger
Nou, ik ben nog vrij jong...dus daarom stop ik nog niet met de pil...! Maar daarom heb ik nog wel die kinder wens!