voorgevoel en nerveus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cristel1986, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik heb dus een heel erg groot voorgevoel dat mijn baby eerder komt als de uitgerekende datum... wat volgens 1 dokter de 10 van augustus is en volgens de andere dokter de 8e... dus vraag me niet wat het nu is... lol

maar nu vroeg ik me af hebben jullie dat niet...
    ik heb nu al veel voorweeen enzo... en over 6 weken kan het kindje technisch gezien komen...

en ik ben erg nerveus voor de bevalling iemand anders ook nerveus?? ik wete gewoon niet wat te verwachten...

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Er zit niks anders op dan afwachten meid!! Je bent vast al een beetje zenuwachtig, maar het kan maar zo dat je kindje zich eerder meld! :D

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik weet wel dat heel veel vrouwen hopen dat de bevalling eerder komt, omdat ze het na al die maanden er wel een keer op hebben zitten.
    en wat betrefd die uitgerekende datum, 4% kans dat het dan geboren word.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat heb ik ook Christel!
    Eerst zeiden ze 10 augustus, toen 8 augustus, toen 6 augustus en de laatste keer 4 augustus.
    Bij mij speelt het ook nog mee dat ze denken dat ik een afwijkende baarmoeder heb waardoor de kans 60% op een vroeggeboorte is.
    Alleen ik heb geen zenuwen of zo, ik ben allang blij als het voorbij is, maar denk dat dat is omdat ik rotzwangerschap heb (gehad)... Ik begrijp in elk geval wel hoe je je voelt :)..
    Maak je niet te druk, als de kleine vroeger komt komt het toch, daar kun je niets aan doen!

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja ik heb zelf ook een afwijkende baarmoeder... en ook niet echt een makkelijke zwangerschap gehad... gelukkig gaat het nu beter... maar de erste 4 maanden waren nou niet bepaald heaven... het was vreselijk... maar ik denk dat dus omdat ik nu al voor weeen heb enzo.... en niet 1 keer per dag maar toch gemioddeld wel 6 keer perdag

heb jij daar al last van?

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb 3 weken geleden in het ziekenhuis gelegen om de weeen te stoppen. Toen zijn ze ook achter die afwijkende baarmoeder gekomen (ik had een tussenschotje in mijn vagina en de kans is groot dat dat ook in mijn baarmoeder zit, waardoor ik '2' baarmoeders heb en de baby dus nu al geen plaats meer heeft. De kleine ligt ook nog steeds in een stuit, heel vaak een voorkomende voorkeurshouding bij een afwijkende baarmoeder. Ze kunnen nu niet zien of ik echt een afwijkende baarmoeder heb, door de zwangerschap, maar alles wijst erop en na de geboorte word ik dan geopereerd). Ik moet nu ook elke week op controle en dan wordt ook steeds gecontroleerd op eventuele ontsluiting enz. Gelukkig dat ik niet in het ZH moet blijven, die paar dagen waren meer dan genoeg!

Deel Deze Pagina