zou je een aannemer/klusjesman alleen laten in je huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door MaMa, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

zou je een aannemer /klusjesman alleen laten in je huis voor een uur

1. ja

2. nee

3. anders..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Ja hoor! Mijn hele huis is vorig jaar verbouwd, geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om daar te zijn met zoonlief! Al dat stof, al die zooi.... Vanaf morgen komt een bedrijf schilderen, die laat ik ook alleen hoor! Wat gaan ze doen dan hahahaha.... Nee ik ben wat dat betreft best makkelijk. Zo iemand zit toch niet te wachten op slechte reclame als in diefstal ofzo?!

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ja hoor. Ik heb gewoon ook niet de mogelijkheid om er altijd bij te blijven.

Bovendien vertrouw ik op mijn gevoel, voordat ik iemand inhuur. Dat heeft me nog nooit in de steek gelaten.

3. Astre

Astre Niet meer actief

Ja hoor en wij nemen alleen maar mensen uit het dorp / omgeving aan. Iedereen kent elkaar hier en diefstal zou niet echt slim zijn. Ik kan me betere reclame bedenken. Ik vind het juist irritant om thuis te zijn als er klusjesmannen rondlopen.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Oh jawel hoor ik heb daar geen problemen mee om zulke mannen even alleen te laten, als ik ze daarin niet zou vertrouwen denk ik dat ik ook geen vertrouwen zou hebben in de klus die ze doen.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja hoor, ik zou echt geen dagen thuis gaan zitten.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ga me niet opsluiten in huis vaak heb je kinderen rond lopen moeten die dan ook maar heel de dag in de troep en herrie zitten met die gevaarlijke machine.s dan ga ik lekker weg.

En een dief komt toch wel je huis binnen wil hij dat. belangrijke spullen gewoon veilig leggen of mee nemen, voor de rest is het een risico lopen maar ja dat geld voor heel het leven.

8. BillyLF

BillyLF Lid

15 jun 2014
    42
    0
    6
    NULL
    NULL
    Niet meteen de eerste dag. Maar na 2 dagen ofzo wel hoor

9. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik ben slecht van vertrouwen dus nee. Bewijs is er niet als er iets weg is.

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jahoor ga geen week binnen zitten hij kan van alles pakken tenzij je m op de vingers gaat zitten kijken?

11. blondje1987

blondje1987 Actief lid

7 jan 2014
    128
    3
    18
    Vrouw
    Provincie utrecht
    Hier wel, denk er niet eens over na. Komt omdat mijn vader zelf bouwvakker is. Dus die mag natuurlijk altijd alleen in mijn huis zijn. Alhoewel hij het gezelliger vindt als ik er bij ben natuurlijk.
    Mocht er iets anders moeten gebeuren in huis zoals loodgieterswerk of iets met electra. Zijn het allemaal collega/vrienden van mijn vader. Waar hij al jaaaaaaren mee samenwerkt en die ikzelf dus ook gewoon ken. Mocht er dan iets gebeuren, zijn ze ook een groot deel van hun inkomsten kwijt. Namelijk werk dat door mijn vader wordt doorgeschoven...

Laatst hadden we een trapbekleder in huis. Die is 4 uur bezig geweest. Dan doe ik boodschappen later. Maar ben dan gewoon in mijn tuin bezig en even 5 minuutjes de hond uitlaten ook hoor. Je ziet snel genoeg of iemand hard doorwerkt en dus geen tijd heeft voor andere dingen. Deze man nam niet eens de tijd im zijn koffie te drinken...

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, ik kan er moeilijk een week thuis bij blijven zitten en mee kijken.
    Ik zorg er wel voor dat ik kleine, kostbare dingen goed heb opgeborgen. Als mijn t.v. van de muur af is of de laptop foetsie, valt me dat wel op ;).

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn gevoel zegt nu nee. Maar wie weet als het goed voelt en de klus langer duurt als een paar uur.

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zou niet de eerste dag meteen weggaan maar na een dag of twee als je degene een beetje kent ga ik echt wel even uurtje boodschap doen. Bij de dame die komt schoonmaken ben ik de eerste keer ook de gehele 3 uur thuis gebleven maar nu ga ik toch ook even een boodschap doen of even met m'n dochter wandelen als ze bezig is. Ik loop toch alleen maar in de weg ;)

15. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Wij in principe ook. Hier komen alleen maar naaste familieleden en werknemers van van mijn vader (klein bedrijf, paar vaste werknemers, hebben we goed contact mee) klussen. Ik geef dan ook met een gerust hart een huissleutel aan degene die komt. Maar als er een onbekend persoon komt, bijvoorbeeld een CV ketel monteur, blijf ik wel thuis. Maar zij zijn over het algemeen binnen een uur ook weer weg.

16. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja hoor. De meeste die hier tot nu toe zijn geweest waren via de woningbouw. Die weten heel goed dat als ze wat verkeerds doen ze ook hun baan kwijt zijn omdat de woningbouw ze dan geen werk meer geeft.

Deel Deze Pagina