Ik ben aardig actief op mp, maar nu heb ik al een paar dagen dat potentiële kopers mijn mail steeds niet ontvangen...heel irritant. Meer mensen die dit probleem herkennen? Heb contact gehad met mp, maar die zeggen geen storingen te hebben... Mail naar andere adressen komt wel aan.
Ik heb het juist nu op MP met foto's uploaden dat dat niet werkt terwijl dat normaal altijd werkt hier.
Bij mij kwam de mail niet aan als ik het via de ipad verstuurde en dan via de site. als ik het via de app op de ipad verstuur lukt het wel!
oke..goede tip Ben dus niet de enige. Vind het ook erg irritant..ene keer komt het wel aan, andere keer niet... constant mail krijgen dat ik niet reageer terwijl ik dat wel doe
Heb ik ook af en toe. Als ik een mail via de advertentie stuur dan is er niks aan de hand. wanneer ik een antwoord van de koper krijg en via hotmail antwoord, dan komt hij soms niet aan.
Herken het idd. Ook wel gehad. Dan hoorde ik niks dus mailde nog een keer. Vaak kwam hij daarna gelukkig wel aan. Zo liep ik wel dingen of kopers mis omdat ze lang niks hoorden terwijl ik dus wel gemaild had.
Nou, nu je het zegt! Van de week al een mooie fiets voor mijn neus weg doordat de koper mijn reply-mail niet ontving en dacht dat ik geen interesse meer had. Nu weer een bijna koop maar hoor wederom niets van de koper dus ben bang hetzelfde verhaal. Heb net maar even een berichtje via de advertentie gestuurd. Hopelijk helpt dat! Flink irritant in elk geval.
En nog steeds komt mail niet aan, zo vervelend! Mp zegt geen storingen te hebben...iemand een oplossing hiervoor?