Met mij ook? Volgens mij niet hoor Maar ik ben ook wel benieuwd naar jou... Naar Tuc ( ken haar nog onder een andere naam) ook wel, Aszz, Zogelukkig.... vast nog wel meer waar ik zo even niet op kom
Nee zou niks voor mij zijn. Wel leuk om te lezen dat een aantal meiden elkaar via hier hebben leren kennen en nu bevriend zijn
Ja hoor een aantal meiden ontmoet maar ik zou ook graag een paar andere meiden ontmoeten zoals Linda86, dirksmama, bossi, uhmm en nog een paar die ik nu even niet weet 😁
Ik zou iemand zeker wel willen ontmoeten, maar ik zou niet zomaar iedereen willen ontmoeten, moet wel iemand zijn met of een goede band onderling, of om iets speciaals. maar niet elk willekeurig iemand.
Zeker wel! Sommigen omdat ik vaak hetzelfde over dingen denk of omdat het zo'n lieve meiden zijn. Anderen weer omdat ze altijd wijze dingen posten of net heel grappige of rare dingen zeggen. Maar het durven is nog iets anders... Een keer gedaan (one of kind) en dat is wel heel goed meegevallen .
Zou het best willen maar door onzekerheid nog even niet eerst aan onzekerheid werken daarna zou het me wel heel erg leuk lijken.
Ik kom denk ik heel anders over dan dat ik in het echt ben.. weet ik wel zeker en ik heb geen persoonlijk contact hier dus zou ook niemand echt willen ontmoeten! Ben sowieso niet zo van het afspreken via internet eigenlijk
Ja, leuk! Met een aantal maart mama's ook al gedaan en nog contact via fb, moeten nodig een nieuwe date plannen, maar blijkt wat lastig haha.
Leuk om te lezen dat er hier meiden zijn die het aan zouden durven me in het echt te ontmoeten... Weet waar je aan begint! ... On topic: sommigen hier blijven me ook wel eens bij, om welke reden dan ook. Ontmoeten lijkt me lastig aangezien ik niet om de hoek woon, maar het lijkt me best leuk...
Lijkt me gezellig wanneer ik zwanger ben en met mensen lange tijd in een topic zit. Heb eerder op zp gezeten onder een andere naam en toen hele leuke contacten aan over gehouden. Alleen die contacten mogen lekker nog niet weten dat wij voor een derde kindje gaan Vandaar dat ik vrij nieuw ben!
Hey, maar jij kunt gewoon heel ZP uitnodigen om te komen kamperen bij jullie in de tuin haha. Dus komende zomervakantie ZP-invasie voor de liefhebber bij jullie?