Te veel slapen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door weethetwel, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    hallo allemaal

Ik maak me weer eens druk om onze dochter.

Om 7 uur is ze wakker en blijft dan in bed tot 7:30 dan gaan we eten en zit ze even in de box. Vaak om 9:00 zie ik dat ze moe is en leg ik haar in bedje.. ze slaapt dan tot 10:00 en soms langer.
    Vandaag dus tot 10:00 en het is nu 11:42 en ze slaapt alweer.
    Nu slaapt ze vaak door tot 14:00 en soms langer.
    En na het eten doet ze nog een half uurtje...
    En om 20:00 ligt ze alweer lekker te slapen.

Is dit normaal voor een kindje van 1 jaar???

2. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Mijn dochter is bijna 1 en doet twee slaapjes; eentje van drie kwartier en eentje van ongeveer anderhalf uur. Maar de laatste tijd ligt ze ineens twee uur lang op bed zonder dat ik iets hoor. Eerst dacht ik dat ze sliep, maar ze is kennelijk in een 'zuigerige' periode ofzo, want madame pakt haar speen als ze wakker wordt en stopt die in haar mond en gaat dan liggen launchen. En ik merk dus dan eigenlijk pas dat ze wakker is als ik de babyfoon op continue transmissie zet. Dan hoor ik soms een klein piepje of kreuntje waarvan ik weet dat ze die alleen maakt als ze wakker is. Zou het kunnen dat ze het misschien ook gewoon de laatste tijd lekker vindt om te 'spenen'? Tenzij ze natuurlijk geen speen gebruikt ;)

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik zou er geen probleem van maken... ze heeft het kennelijk nodig en misschien is het gewoon een periode en verandert het binnekort weer

4. mama1977

mama1977 Actief lid

23 jun 2009
    356
    0
    0
    limburg
    lekker laten slapen!!

die van ons slaapt van 10:00 tot 12:00 ongeveer, dan van 15:00 tot 17:00 en om 19:30 ligt ie weer in bed tot een uurtje of 07:00/07:30 uur.

ik wilde dat ik zo kon slapen:D

Deel Deze Pagina