Zou je je uiterlijk veranderen als dat kon, en wat dan?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2augustus1992, 8 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Opzich ben ik best tevreden. Maar als ik iets mocht veranderen zou ik iets grotere borsten willen en mooie lange wimpers die van zichzelf krullen :D

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou graag 10 cm groter willen zijn (ben nu 1.63) en 40 kilo minder willen wegen.
    Uiteraard dan wel met een strak lijf en niet met alle loshangende vellen die ik zou hebben als ik die kilo's zo af zou vallen.

3. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Best wel veel eigenlijk.. ik ben erg onzeker over mijn uiterlijk en voor mijn gevoel ook terecht. Al kijk ik soms om mij heen om te vergelijken met anderen, en dan denk ik, het kan altijd erger.. maar alsnog.

Wat ik zou willen;
    - Mooier haar, weer helemaal terug in mijn eigen blonde haarkleur.
    - Een rechter, witter gebit
    - Borstlift en iets voller
    - 20/25 kilo lichter.. ik zou heel graag weer maat 38 aan willen op mijn 22e in plaats van maat 42 en 94 kilo
    - Langere benen, maat dat is onmogelijk haha.
    - Oh, en als we het dan toch over benen (en billen) hebben.. geen cellulite meer.

Met een aantal puntjes ben ik wel bezig, ik let meer op mijn eten en beweeg meer. Ook heb ik mijn haar weer blond geverfd en wil het helemaal laten uitgroeien in mijn eigen kleur. Helaas groeit mijn haar niet zo snel, dus tegen de tijd dat ik helemaal terug in mijn eigen kleur ben komen de grijze haren al door denk ik.

4. Marchella

Marchella Niet meer actief

#44 Marchella, 8 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2017
    Ik zou mijn olifantenpoten best kunnen en willen missen in ruil voor een paar benen waar je een broek over heen kunt trekken die niet al ergens tussen de enkels en kuiten blijft steken. Als mijn man dit zou lezen, kreeg ik een klap voor mijn harses...

5. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Rare vraag misschien, maar valt dat niet onder "medisch", die bobbel?

6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik zou wel grotere borsten willen en mijn onderkin iets strakker :)
    (mijn man roept weleens neem dan een borstvergroting, maar ik hoor zoveel over borstkanker etc dat ik het niet over me af wil roepen en ze zijn wel mooi van vorm en hangen helemaal niet)

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Goeie!
    Maar ik heb geen idee?
    Zou ik wel een x kunnen navragen

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Buik en bovenbenen haha

9. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Zou ik doen. Helemaal als je er " last" van hebt willen huisartsen nog weleens een verwijzing geven voor een "medisch noodzakelijke ingreep"als je er psychisch last van hebt. En ook die bobbel lijkt me een reden om het als medisch te zien

10. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Ja best veel, wil wel 10 kilo afvallen, maar daar ben ik mee bezig. Ook zou ik graag een ander hoofd willen. Klinkt raar maar vind werkelijk waar niks leuks aan mijzelf. Heb een te hoog voorhoofd, mijn kaak staat raar en veel tandvlees, draag een bril. Alleen mijn haar is mooi, mooi dik kastanjebruin haar.
    Ben altijd blij dat mijn kinderen op mijn man lijken :oops:

11. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Nietesss niet als ik je foto's zie ;)

Ik snap het wel hoor ik ben zelf ook hartstikke slank maar vindt ook dat ik vetjes heb op m'n buik ;)

12. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik zou graag mooie vollere grotere borsten worden inplaatst van die hangende Theezakjes. Wat ik ook echt graag zou willen in de toekomst.

En mijn spataderen wil ik graag laten verdwijnen.

13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik zou heel graag mooie donkere wenkbrauwen willen hebben en rechtere tanden. Ook mag mijn haar wel wat voller.

Ik ben misschien een kilo of 7 te zwaar maar vind mijn lijf wel in verhouding dus daar hoeft niet perse wat aan veranderd te worden. Maar als het dan gratis kan, graag

14. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Nou, als dat eens zou kunnen :D

Dan zeg ik acuut toedeloe tegen mijn hooded eyes
    En hallo vollere bovenlip
    En welkom thuis boobies...die hebben na mij zwangerschappen zonder overleg besloten een paar verdiepen naar beneden te verhuizen.

15. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Je maakt me nieuwsgierig naar die pmu full lips behandeling. Ik laat elke paar maanden botox in mijn voorhoofd spuiten en 1 rimpel vullen met filler. De overige filler gaat in mijn bovenlip. (Volgens mij bedoel jij dat ook met botox? Daar kan je namelijk niet mee vullen...)

16. jupke

jupke Niet meer actief

Niets.

Ja ik ben te zwaar, mij huid is te licht en mijn neus raar.

Maar dit is wat me gegeven is.

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wittere tanden.

Verder niets, ook al is alles niet meer zo strak en hangen mijn borsten wat met nu 3 zwangerschappen.

18. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik zou voller, dikker en vooral langer haar willen. Ik vind m'n haar echt niet mooi, maak er het beste van haha maar mooi is het niet (vind ik zelf dan).
    Verder ben ik heel tevreden met m'n uiterlijk. Hoop alleen dat ik m'n lichaam terug krijg na de bevalling. :D

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad bedoel fillers.
    Door middel van permanente make up kunnen ze je lippen ook voller laten kijken. Ik ben er zelf nog niet echt over uit wat ik mooier vind. Vind filmers nogal eng omdat je dus ook vaak horror verhalen hoort.

20. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Op zich ben ik best tevreden over mijn uiterlijk. Als ik moest kiezen zou ik voor een mooiere huis gaan. Ik heb ook keratosis en door mijn lichte huis vallen al die rode stipjes best op. En ik zou dan voor 15 kilo lichter willen gaan maar das eigenlijk mijn eigen schuld..

Deel Deze Pagina