Zou je je uiterlijk veranderen als dat kon, en wat dan?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2augustus1992, 8 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    25 kilo eraf, mooi strak lichaam, 10 cm langer zijn, smallere voeten en mooiere handen, wittere tanden en een rechter onder gebit, oogleden wat laten liften...

Maar ach, ik ben dan ook wel weer zo nuchter om te denken dat dit mij gegeven is en dat ik het hier maar mee moet doen. Al moet ik wel echt afvallen..

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zou wel wat dikker haar willen hebben en ik zou heel graag sneller bruin willen worden. Ik ben nu echt zo wit, ik weerkaats bijna in het zonlicht :roflmao:
    Lang leve de bruiningsspray.. maar t liefst gewoon even in de zon en dan al lekker een kleurtje.

3. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Ik zou dan graag rechte witte tanden willen, mooi vol krullend lang haar, m'n buikje weg (blijft hoe veel ik ook weeg) en andere voeten (slechte voeten dus veel pedicure bezoekjes).

4. Manque

Manque Niet meer actief

Ik ben al getint, maar ik zou graag nóg donkerder willen zijn. Zodat al het Europese uit mijn uiterlijk weg was. Bruine ogen en bruin haar heb ik al, daar ben ik tevreden mee, maar ik heb dun en kort haar en ik zou heel graag een lange volle bos haar hebben. Ik zou graag 20 kilo minder willen wegen zodat ik echt tegen ondergewicht aan zit (dat vind ik mooi, sorry). Ik zou graag een smallere neus willen hebben en stevigere borsten. Ik zou graag willen dat mijn hoofd niet zo ver naar voren stond, ik ben bang dat ik later een bochel krijg op deze manier. En, als we toch bezig zijn, zou ik wel wat rondere billen willen ;)

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik zou een iets sierlijker neus willen hebben. Hij is niet heel lelijk, maar mijn profiel vind ik ook niet echt heel mooi.
    En ik heb een tand die dood is en daardoor wat grijzig is, die zou ik wel weer dezelfde kleur als de rest willen maken. En iets meer taille zou ook leuk zijn. Ik ben niet dik, maar heb een beetje recht bovenlijf.

6. tuc

tuc Niet meer actief

als je een manier gevonden hebt om die cm kwijt te raken, geef je ze dan aan mij??;)

Logan vindt dit leuk.
  7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ehhh 30 kg minder vet, 5 cm korter zijn en minder dun haar.

8. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik kan maar 1 ding bedenken en dat is een neuscorrectie. Het is niet enorm opzichtig oid maar als, dan dat. Mijn tanden werk ik nu aan en eind dit jaar laat ik ze bewerken om een paar tinten lichter te maken (na een beugeltrajectje).

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Graag twintig kilo, en ongeveer de helft van mijn tieten minder. Verder ben ik best tevreden.

10. Thinkpositive

13 jan 2017
    68
    1
    8
    .
    Hasselt
    Rechte witte tanden, heb namelijk last van tandenknarsen in mijn slaap.
    Cupmaat veranderen van B naar C.
    15-20kg er bij
    Mooier haar

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Een borstvergroting. Een kleine b is meer dan genoeg.
    Een hollywood gebid maar dan wat minder overdreven :roflmao:
    en die vitiligo vlekken op mn vingers. Weg ermee!! Heb het ook op mn knieën en ellebogen maar die boeien me niks.

12. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Ik zou andere voeten willen.. die zijn echt vreselijk lelijk :(

Mijn donkere lichaamsbeharing zou ik rustig willen missen.

Mijn borsten mogen wel een cupje groter.

Verder ooit mijn neus gebroken en zou dat wel weer goed willen herstellen, zodat het er weer normaal uit ziet.

Wat erg hé. Ik heb zon zelfde vriendin. Echt sneu.. ik baal altijd van mijn kleine cupje, maar een mega cup is dus ook niet altijd feest.

13. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    - graag nog 15kilo lichter (al druk mee bezig en eerste 5kilo is er af)
    - bovenlip iets voller
    - ander structuur van haren, heb nu als ik er niks aan doe van dat pluis haar..

14. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw
    #74 Zoe123, 9 jul 2017
    Laatst bewerkt: 9 jul 2017
    10 kilo er af, 10 cm er bij, 1 cupmaat er bij.
    Mijn lijf heeft geen enkele proportie, de verhoudingen kloppen niet.
    Klein, hele brede schouders, te zwaar, kleine borsten.
    Kleding past ook nooit.

Er is al 7 kilo van af, dus dat is fijn. Toch blijft het een lijf dat niet helemaal klopt.

15. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    T
    +1....
    Haha echt precies dezelfde 'wens'..:rolleyes:

Whysteria vindt dit leuk.
  16. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.143
    1.682
    113
    Ik zou de haren op m'n armen en benen wel willen missen, die vind ik echt lelijk. Verder ben ik prima zoals ik ben.

17. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Met stip op nummer 1: al mijn ongewenste haren weglaseren. Ik ben helaas gezegend met flinke haargroei over heel mijn lichaam. Ben er mee geboren (het heet hirsutisme). Het is altijd een punt geweest waar ik mij erg over schaam, ben er ook mee gepest geweest als kind. Ondertussen heb ik geleerd het te aanvaarden (want er is niet tegenop te scheren/waxen) en vind mijn man het niet erg, maar als ik het geld had wist ik het wel!

Verder een oorcorrectie, 1 oor heeft een puntje (zoals een elfenoor). Die zou ik willen veranderen in een normaal oor, want ik verstop hem altijd een beetje.

En wat meer definitie in mijn gezicht: vollere jukbeenderen en een mooiere kin.

En dan het minst belangrijke: gewoon wat voller zijn en een mooiere huid.

Best wel veel eigenlijk! :confused:

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.182
    113
    2 cups kleiner (en steviger)
    Platte buik
    Iets langere benen
    Slankere hals/mooiere overgang naar kin

19. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Alle lichaamshaar permanent laten weglaseren
    10-15 cm langer willen zijn

Verder ben ik tevreden over mezelf :)

20. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik heb echt hele lelijke voeten. Met van die uitstekende knokkels waardoor ik nooit eens een elegant schoentje aan kan.

Verder zou ik wel een egalere huid en dikker haar willen.

Deel Deze Pagina