Zou je je uiterlijk veranderen als dat kon, en wat dan?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2augustus1992, 8 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Ik ben best tevreden, maar als het dan toch zou mogen 2 dingen: wat minder lichaamshaar (benen, armen), een iets donkerdere en vooral egalere huid. Verder heb ik helemaal niks te klagen

2. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ik zou langer willen zijn. Met 156 ben ik altijd 'die kleine' of 'kleintje' en denken sommigen dat ik een kind ben. :confused:
    Misschien ipv een A een B-cup.
    En ik zou niet zo veel littekens willen hebben. Ik heb behoorlijk grote op mijn benen en zichtbare op mijn gezicht alhoewel het vaak niet opvalt.

3. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Als ik iets mag uitzoeken, zou ik graag 20 cm kleiner willen zijn en daarbij dan ook een paar kilo minder willen wegen. Ben nu 1.89 en dat is echt niet altijd even praktisch en prettig. :|

4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Ik heb wel wat overgehouden aan mijn zwangerschappen, die ik wel anders zou willen zien...
    Na 3 keizersnedes gaat al het vet eerst naar mijn buik. Dus dat mag wel anders. Hoef niet eens af te vallen, maar gewoon dat vet wat eerlijker verdelen over mijn lijf. En dan mijn spataderen weg.

En verder heb ik een hele vette huid, dus op mijn 40ste nog steeds wel eens een puistje. Gruwelijk vervelend vind ik dat.

Voor de rest ben ik wel tevreden.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn kaak staat (door verkeerde ortho behandelingen) scheef.. helaas komt dit niet meer goed, maar wat zou ik graag een 'rechte' mond willen, ook mag mijn neus wel kleiner en lippen voller.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    M'n haar!

Ik heb krullend haar, maar zo verpest door, iedere dag wassen & in een staart dat het nu echt flut is..

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Doe mijn hoofd maar op een ander, helemaal perfect, lichaam.
    Scheelt me heel wat typen ;)

Trirani, Zonnestralen en Marchella vinden dit leuk.
  8. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Zou heel graag m'n wallen weg willen hebben. Heb altijd enorme wallen. Ook als ik wel goed slaap. En misschien wat dikker haar. Heb heel fijn haar.

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik zou wel zo'n 15 cm langer willen zijn (Ik ben nu 1.60m). Daarnaast mag er van mij wel wat van mijn buik en bovenbenen af, vriendinnen zien het niet en vinden dat ik niet moet klagen maar zelf zie ik het wel en irriteer mijzelf eraan dat ik het ook met sporten niet weg krijg.
    Verder ben ik best tevreden, men schat mij regelmatig 5-10 jaar jonger, iets wat ik vroeger vervelend vond maar nu uiteraard niet meer. :D

10. Deliana

Deliana Niet meer actief

1. Een iets korter bovenlichaam, zodat het wat meer in verhouding is. Je ziet er niets van hoor, maar het is verdomd lastig shoppen :confused:

2. Ik heb pigmentvlekken in m'n gezicht en daar zou ik toch wel graag vanaf willen... Ooit eens zo'n crème van de dermatoloog gehad, maar die hielp helaas niet :rolleyes:

verder niet zo veel te klagen

11. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ondanks dat ik mijn kinderen leer dat mensen in allerlei vormen en maten komen en dat juist mensen mooi en uniek maakt heb ik toch 2 dingen die ik zou willen veranderen.
    1 is mijn gewicht 25 kg eraf zodat ik weer een gezond gewicht heb.was voor mijn laatste zwangerschap al te zwaar maar nu is het wel erg veel, maar goed daar moet toch echt bij mezelf aankloppen.
    En 2 is mijn cupmaat, die begon al groot (1e bh was 85c op mm 12e) en is inmiddels 95j! Als ik met afvallen weer op mijn maat voor de zwangerschappen kan komen (90f) zal ik al blij zijn maar nog liever een D cup of zo.

12. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ik zou willen dat mijn haarkleur vanzelf per seizoen wisselde, tussen mijn natuurlijke heel licht blonde kleur tot koperrood, mijn geverfde kleur. Ook wil ik minder verdrietige ogen.

13. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ohja qua figuur. Ik heb een mooie gewelfde rug maar daardoor lijkt mijn buik ook sneller rond. Ik zou willen dat die buik gewoon recht liep zeg maar. En net iets grotere borsten.

14. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Als het kon zou ik 15 cm langer willen worden en na borstvoeding zit er een cupmaat verschil tussen de twee borsten. Ik zou ze gelijk laten maken.
    En een paar kilootjes minder zou ook niet erg zijn.

Maar alleen als ik er gewoon in de ochtend mee wakker kon worden. Ik vind operaties ontzettend eng en zou nooit in me laten snijden als het niet een noodzaak is :)

15. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    #95 Tegeirian, 10 jul 2017
    Laatst bewerkt: 10 jul 2017
    Ik zou graag willen dat mijn spekjes niet allemaal op mijn heupen gingen zitten ;).

16. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Als ik dan mocht kiezen, minder buik. Ik ben wel slank 1.74m en 69 kg. Rondom buik is slap. Ik zou meer kunnen sporten, maar ook toen ik heel licht woog was het slap.

Ik zou normale voeten willen. Heb uitstekende knokkels aan zijkant van voet. Het doet pijn, maar ziet er ook niet uit. Schoenen en sandalen zijn drama om te kopen.

(Spat)aderen weg in benen.

Cup meer :D

17. Nimue

Nimue Niet meer actief

Als het dan toch gratis geregeld wordt dan graag wat kilo's er af, iets grotere borsten mag ook wel, minder lichaamshaar (het is niet veel en blond maar daardoor heb ik dus geen zin om het steeds weg te halen) en vollere lippen graag. Verder gaat het er allemaal wel mee door hoor.

18. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    - Borstverkleining vorig jaar gehad. Van cup G/H. Naar een grote C kleine D. Die kan ik dus afstrepen.. ;)
    - 30 kilo afgevallen de laatste 3 jaar dus op een 5 kilo na ook wel tevreden. Alleen zou ik mijn buik strak willen hebben. Die is en blijft flubberig.
    - Neuscorrectie. Gaat er niet van komen maar toch.. ;)
    - Super mooi lang haar zou ik graag willen hebben.. :)

19. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Wat minder vetjes. Is makkelijk te verhelpen door gewoon wat minder te snoepen, maar dat vind ik toch moeilijk ;)

Verder: ik heb een spatader in mijn knie waar ik niet happy mee ben, en zou best wat dikker haar willen hebben, maar los daarvan vind ik het wel prima. De meeste dingen waar ik me vroeger aan stoorde heb ik inmiddels wel leren waarderen.

20. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb ook zo'n elfenoor, maar ben gek op fantasy-verhalen dus stiekem wel trots op.
    Ruilen tegen mijn 'normale'? Dan ben jij er van af en heb ik er 2, en volledig elf! :D

Marchella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina