Zou je je verjaardag eerder vieren omdat een bepaald persoon anders niet kan komen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Saartje1, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

heel kort en bondig; Nee!!

Wij vieren onze verjaardagen wanneer wij dat willen of hoe het voor ons gezin het beste uitkomt. Wie niet kan of wil komen, jammer dan
    ik ga niks verzetten of een week lang feestvieren.
    Mensen die echt niet kunnen maar toch persee iets willen geven, kunnen altijd wel een bakkie koffie komen drinken, maar meestal komt iedereen gewoon wanneer we het vieren

2. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ook ik zeg nee.
    Op die manier kun je aan de gang blijven en daar begin ik niet aan.Jammer als ze niet kunnen maar volgende keer beter.

3. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Het ligt er wel aan wie die persoon is, hoe dierbaar en wat de redenen zijn dat ie niet kan komen. Maar als dat niet zo belangrijk is, gewoon je eigen dag kiezen die jou uitkomt! Het is jouw feestje!

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik overleg ieder jaar met mijn beste vriendin wanneer we onze verjaardagen vieren :D Zij is de 15e jarig en ik de 18e. We hebben dus altijd even overleg, want we willen natuurlijk wel op elkaars verjaardagsfeestje zijn ;)

Verder met niemand. (ja mijn vriend ofcourse ;))

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Haha ja dat zou ik ook doen idd. Mijn beste vriendin heeft mazzel want ik vier mijn verjaardag nooit. Zij is 2 dagen voor mij jarig.

Ik zou geen rekening houden met beste vriendinnetjes ofzo. Het enige waar wij rekening mee houden is een verjaardag van anderen. Wij hebben Robyn d'r verjaardag afgelopen weekend gevierd omdat we aankomend weekend al een andere verjaardag hebben (waar ook veel mensen komen die bij ons ook komen.) En verder zien we dan wel wie er wel of niet komt.
    Mensen die je er graag bij wilt hebben en niet kunnen, kunnen altijd een andere keer komen om een gebakje te komen eten.

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik vier mijn verjaardag (en straks die van mn dochter ook) ALTIJD op de dag zelf! anders vind ik het niet zo speciaal meer...

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee wij vieren het wanneer het ons uit komt.

onze eigen verjaardagen vieren wij niet tot grote afschuw van een paar mensen die vinden dat het verplicht is ofzo

8. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haar dochter hoeft nog lang niet af te zwemmen, het is pas haar tweede of derde les. Ja misschien vindt ze het zonde van het geld, dat kan ik wel begrijpen, maar ze wil ook niet na zwemmen komen, al is het van mijn part maar voor een uurtje of twee.

Ze gaan pas zaterdag naar haar ouders, niet doordeweeks, dus ook niet op vrijdagavond, dat heeft ze heel duidelijk gezegd. Vandaar dat ze zaterdag niet kan. En zondag ook niet, want dan is ze weer met haar ouders.

Nou ja ik ben ook heel stellig geweest tegen haar, de verjaardag wordt absoluut niet een week eerder gevierd. Jammer voor mijn dochter, maar zoals iemand al zei, het is inderdaad zo dat een kind ook met een teleurstelling moet kunnen omgaan. Het zou haar dag helemaal geweldig maken als dat meisje kwam, maar als het niet gaat, gaat het niet.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Je hebt groot gelijk hoor. Wat een vrek die vriendin van jou dat ze voor die Eur 6,- (?) kostende zwemles niet naar de verjaardag van je dochtertje wil komen....en dan zelf nog eisen gaan lopen stellen. Ze heeft zowel jouw dochter als haar eigen dochter ermee. :(Ik zou heel boos en teleurgesteld zijn en de "vriendschap" met deze vrouw in een heel ander daglicht gaan zien.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik hou sowiso geen verjaardagen voor de verjaardag zelf. Want je weet niet of je je verjaardag wel haalt. Als het niet op de dag zelf kan, dan erna, maar nooit ervoor. En als die "iemand" dan niet kan, dan komt die maar nog later een keer alleen (of met partner ofzo). Maar als ik met iedereen rekening moet houden kan ik het nooit doen omdat we vaak maar 1 weekend in de 3 weken in NL zijn en de rest in DU varen

Deel Deze Pagina