ik betaal zelfs het parkeer geld als ik met mijn ouders naar de stad ga(en hun willen dat niet eens, zorg dus dat ik klein geld klaar heb)
Ik zou er nooit om vragen of de ander meebetaald maar vind het wel ronduit aso van haar... Zelf zou ik me er heel rot bij voelen als ik zo op andermans zak leefde!
Ik snap zulke nooit zo goed. Ik betaal altijd uit mezelf mee of ik trakteer.. maar ik zou gewoon zeggen dat je geen klein geld hebt ofzo hahaha..
denk toch samen de kosten delen wel zo netjes toch of je het nu zelf hebt gevraagt of niet ik zou het toch wel prettig vinden als iemand toch n gebaar geeft ook al is ie maar klein
Als ik ga shoppen en lunchen met me vriendin dan rijd ik altijd. Ik heb nog nooit bezine of parkeerkaart betaald. Vaak doet zij uit zichzelf de drankjes betalen bijvoorbeeld. Gaat over en weer. Heb ook een vriendin die nooit betaald laatst ook wat van gezegd en nu heb ze de laatste keer 8 euro parkeer geld betaald. Ik zal het gewoon zeggen.
Ik vind het netjes als je vriendin uit zichzelf mee zou betalen. De helft, of als het een eind rijden is voor jou ipv benzinegeld meebetalen volledig het parkeergeld betalen. Het zou niet in me opkomen niets te betalen! Ik heb ook zo'n vriendin. Pas nog een dagje met haar wezen stadten. Ik heb haar opgehaald en naar de stad gereden, zo'n 20km verderop. De hele middag daar geweest en ik moest 12 euro parkeergeld betalen.....Niets, nada, noppes gehad. En ik ben dan zo'n troela die haar mond houd....... Veel plezier alvast!
wat apart dat ze niet mee wilt betalen. Als ik en mijn schoonzus gaan dan rij ik ook altijd maar zij betaald dan altijd parkeergeld en trakteert dan meestal op lunch ik vind dat heel normaal.
haha en by the way ik had ooit zo'n vriendin die had nooit geld altijd heel gierig zijn en mij overal laten betalen, maar wat blijkt had ze gewoon zo'n 10duizend euro gespaard mijn mond stond ope van verbazing echt waar toen ik dat hoorde van haar moeder ( zelf zegt ze dat natuurlijk niet), ik zou als ik jou was gewoon mijn mond open trekken hoor
Ik zou er geen halszaak van maken, je kunt iemand niet in de portemonnee kijken natuurlijk en jij nodigt haar uit. Maar ja, ik vind het de normaalste zaak van de wereld om mee te betalen of een drankje ofzo te doen. Maar ik zou er niets van zeggen als mijn vriendin niet betaalde.
We hebben het gezellig gehad! Ze wist een plek in een wijk, kleine 10 min van het centrum af en gratis parkeren! We hebben niet ergens zitten drinken maar heb bij haar ff een glaasje fris gedronken en daarna naar huis gegaan. Ik vind het prima. Maar meestal gaat het zo waarmee ik mijn tpoic heb gestart. Ken helaas veel van dit soort mensen..mijn schoonzusje...mijn man zijn broer..een vriend van mijn man.. Mijn schoonzusje is het type ik kijk wel een x lief en knipper verlegen met mijn ogen..en ik krijg vanzelf wel wat. Mijn man zijn broer presteerd het om naar een voetbal wedstrijd in duitsland zijn portomonee te vergeten en dat is al meerdere malen gebeurd. Mijn man of een ander rijd..mijn schoonpaps en hij of de ander gooit er wel een drankje en een braadworst in en hij eet en drinkt schaamteloos mee. Zonder ook maar te vragen of iemand nog iets krijgt..dit is een man van 32 die trouw elke zondag de kerk "deelt" <-----hypocriet. Mijn broer die is super makkelijk die trekt zo de knip. Mijn zus en haar man zijn ook heel makkelijk. En ik en mijn man ook.
Idd. Vind het al lief dat je benzine betaald. Ik zou het nl heel normaal vinden om dat te delen. Morgen ga ik een dagje naar Groningen en rijd mee en betaal natuurlijk de helft gewoon.
Ik zou dat al net kunnen he. Snap niet at mensen niet gewoon mee meebetalen. Echt net netjes. Kan best zijn dat je een keer krap zit maar dan doe je de volgende keer toch meer?
( heb alleen de begin post gelezen de rest niet ) ik heb dit dus ook met vrienden gehad! Ik had een lease auto dus reed praktisch gratis ( wel bijtelling dus ) maar wij reden dan altijd, en ze deden nooit even iets in de parkeer meter, of even een drankje halen, het moest altijd precies door de helft als we ergens aten. Of als het zo was dat wij bijv ijs hadden gehad maar hun niet ging dat ook door de helft! Inmiddels zijn we al tijden geen vrienden meer hierom dus! Is natuurlijk een langer verhaal dan ik nu schrijf ! In ieder geval als je het bespreekbaar wilt maken moet je misschien wel afvragen dat het gesprek ook nadelig kan uitvallen en dat ze dus boos wordt! Succes ermee
Jeetje wat een krenterige vriendin.. ja ik zou het zeggen. Geen geld hebben vind ik geen reden want dan moet ze ook nee zeggen tegen het shoppen..