Annet, jammer zeg dat soort mensen. Ik heb voor mij een mooie pyama geshopt Pyjamaset maat S - 2XL en een mooi shirt voor mijn man. Is verjaardags cadeau. Mijn vriendin heeft niets geshopt..ze had wel een leuk setje aan gepast. Maar moest ff wachten tot ze weer loon had. Ze wil volgende week weer terug om het dan alsnog te shoppen.
Mja ik kan dus slecht tegen de rekening exact delen he... Bij een etentje beiden ongeveer de helft... Prima. Maar bij een kop koffie zeg ik net zo lief... We gaan nog wel een keer en dan betaalt degene die nu niet betaalde. Gedoe met geld altijd... En als degene het niet breed heeft wil ik best de koffie betalen hoor... Maar het moet niet vanzelfsprekend worden want dan vind ik het niet leuk meer
Ik snap dat je het zat bent. en het is ook niet eerlijk. zou het zelf niet doen. maar als ik iemand mee vraag zou ik het ook niet vragen... of het komt van uit hun of niet. en als ik het echt zat zou zijn vraag ik iemand anders. Ik zou het dus of accepteren of overleggen. maar ik denk dat ik het.. (zeker voor 2 euro) zou laten.
Ik zou er gewoon om vragen, auto rijd ook niet op water.... Hier gelukkig nooit problemen mee gehad. Wel eens iets voorgeschoten maar altijd de volgende dag weer terug gekregen zonder te vragen. Vervelend zulke situaties, maar fijn dat je het gezellig heb gehad.
ja ik ben het er mee eens dat je het hoe dan ook zou moeten betalen..of je samen gaat of alleen, maar wat eten betreft..gewoon ieder zijn eigen ding..dus daarin niet trakteren als het je stoort dat dat van 1 kant komt..en veel plezier straks